After 1 week
"Aik haftey baad aik naya din...aik naye shurwat..."
KS ke ghr mein
"Tuo din shoro hota hai kuch aysey...ke subah ke 7baj rahey hotey han...or KS or phuspa g thaney janey ke lye ready horahey hotey han..."
KS: "Khaney ki table per beth jati han.."
KS: (Phuspa g se ) Amma! jaldi le aye nashta...warna hum late hojayenge..phuspa g..
Phuspa G: Han...Han...La rahey han...
Phuspa G: (Kitchen mein) sarey kam hum karen ghr ke bhi...thaney ke bhi...yeh maharani bas bethi rahengi...Hum tuo boltey han na...hamarey lalla ke tuo bhag hi phut gaye...
"Phuspa G kitchen se nashta lekar atti han...or table per rakh deiti han.."
Phuspa G: (KS se) Lejiye...nashta..
KS: (Phuspa g ka hath chomtey hue) Thankyou.......Phuspa G
Phuspa G: Han...Han..ab zayada makhan mat lagaye..warna late hojayenge...
KS: (sir halatey hue ke hamari baat humey hi bol rahi han phuspa g) Achaaa..
"Phir dono nashta karney lag jatey han..achanak KS ko aik phone atta hai....KS ka phone andar dressing table per para hota hai..."
PHONE RINGING
Phuspa G: (Phone ki awaz sun kar KS se) Apka phone baj raha hai...
KS: (Phuspa g se) Han...Ap bethye hum dekhtey han ke k kiska phone hai...
"KS apna nashta adha chorti han or phone sunney chali jati han....."
"KS room mein jati han...phone per unkey khabri ki call arahi hoti hai...ussy baat karney ke baad unhy kuch aysa pata chalta hai jissy sunkar woh pareeshan hojati han..."
"Phir KS room se bahar atti han..or nashtey ki table per beth jati han..."
Phuspa G: (KS se) Kiska phone tha?
KS: (Phuspa g se) Kuch nahi phuspa g....aysey hi koi wrong number tha...
"Phir KS jaldi se apna nashta khatam karti han...or table se uth jati han..."
KS: (Phuspa g se) Chalye Phuspa G hum ja rahey han...ap thaney chali jayega...
Phuspa G: (heerani se) Kyo ap nahi ja rahi kya?
KS: Nahi...Humey thora kam hai..hum thori deer tak thaney attey han...
"Phir KS ghr se nikal jati han..."
"Hint: KS apna nashta islye khatam karti han taqey phuspa g ko unper shaq na ho..."
Phuspa G: (dil mein sochtey hue) inhy itni subah subah kya kam par gaya..
"phir phuspag bhi thaney ke lye nikal jati han..."
Dosri taraf
MS ke ghr mein
"MS bhi nashta kar rahi hoti han..."
MS: (nashta kartey hue apni ammi ko flying kiss deiti han) Ammi! buhat zabardast ...kya nahsta banaya hai apny...
Ammi: Aram se khao...hum or lekar attey han..
MS: Nahi...Nahi...ammi bas ab hum thaney nikalengey..
"MS bas apna akhri niwala khatam karkey khari hojati han"
Ammi: Arey...thora sa tuo or kha lo...
MS: Nahi..bas pait bhar gaya.
"Achanak MS ka phone bajta hai...DSP sir ka phone araha hota hai..MS call uthati han..."
On Call
MS: Jai Hind..Sir..
DSP Sir: Jai Hind...Haseena malik kya ap thaney mein han?...
MS: Nahi..sir..bas hum thaney ke lye nikal hi rahey the..
DSP Sir: Tuo aysa kijye ap headquaters ajaye humey apsy kuch zarori baat karni hai..humny KS ko bhi call karne ki koshish ki thi lykin unsy raabta nahi hosaka..tuo ap unhy bhi inform kardijyega ke unhy bhi ana hai..
MS: Jee sir..hum KS ko bhi inform kardenge..
DSP Sir: Thek hai..
MS: Jai Hind..Sir..
DSP Sir: Jai Hind..
"CALL ENDS"
"Phir MS ghr se headqauetrs janey ke lye nikal jati han..."
MS: Chalye Ammi...hum chaltey han..
Ammi: Thek hai...khayal se jana.. MS: G..
"Gari mein beth kar MS KS ko call milati han..lykin KS ka phone lagatar switched off araha hota hai.. Phir MS Phuspa g ko phone karti han...Phuspa g call receive kar leiti han.."
On Call
MS: Phuspa g..ap thaney pohanch gaye kya?
Phuspa G: G MS...bas abhi pohanchey han..
MS: Acha...Phuspag zara KS ko phone dejiyega..hum unko kabsy phone try kar rahey han..lykin unka phone band ja raha hai..
Phuspa G: Lykin MS..Karishma G tuo abhi tak thaney nahi aye...unhone humsy kaha tha ke hum chaley jaye...woh thori deer mein thaney ajayengi...
MS: (Heerani se) Achaa..Phuspa g agr KS thaney aye tuo humey inform kardijyega...hum zara headquaters se hokar attey han..DSP Sir ne bulaya hai..
Phuspa G: G MS.
"CALL ENDS"
"Call khatam honey ke baad MS sochti han ke KS ko aysa konsa kam pargaya...ke unhy itni duty timings mein jana para..or unhone kisi ko is barey mein kuch nahi bataya...or unka phone bhi band ja raha hai..."
"Dosri taraf phuspa g bhi yahi soch rahi hoti han...ke Karisham g abhi tak thaney kyon nahi aye...or unka phone kyon band hai..."
Comments mein zaror batana ke kaisey laga...
ENJOY GUYS
Written By: Video-diary
Vote for this part if you like it & Follow me for more exciting parts...
YOU ARE READING
KAREENA FRIENDSHIP (kareena bond)
FanfictionYeh case aik "vijay" nami mujrim per hai...jiska aik buhat bara plan hota hai..ab madamsir or karishma singh kaisey ussy rukti han or pakarti han...uskey lye....READ FULL STORY.. © Copyright by @videodiary