Madamsir Part # 30
"Aik naya din...aik naye shurwat...."
Thaney mein
"Hamesha ki tarah thaney mein sab log apny apny kamon mein busy hotey han....MS apny cabin mein...KS apni table per....phuspag, santu or cheetah apni table per....or billu 'billu niwas' mein...."
MS ke cabin mein
"MS apny cabin mein...laptop per kuch kam kar rahi hoti han....achanak woh dekhti han ke unky laptop per per aik mail aya hai...yeh mail headquaters se hota hai.....mail parhtey hi MS apny cabin se foran bahar atti han...."
"cabin se bahar aney ke baad..."
MS: (sabko bulatey hue) Team..
"Sab log MS ke pass akar kharey hojatey han...."
Team: G MS...
KS: Ka hua MS? Sab thek tuo hai?
MS: Humey abhi abhi headquaters se aik mail aya hai...or usmein yeh likha hai ke woh log mira ko wapis mahila police thana join karne ke lye bhej rahey han...
KS: (heerani se) Ka?
MS: Han...KS...
KS: Per MS...Woh tin ka dabba hai...woh kabhi bhi insan ki jagah nahi le sakti..
MS: Kya karsaktey han KS....orders han...follow tuo karna parengey...
"Abhi yeh baat chal hi rahi hoti hai...ke mira thaney mein enter hoti hai...."
Mira: Jai Hind..MS..
MS: Jai Hind...Mira...
Mira: (team ki taraf dekhtey hue) Kaisi han ap sab log?
KS: (ahista se boltey hue) Tumhary aney se pehley tuo aik dam chokas chal rahey the...
Mira: (KS ki taraf dekhtey hue) Ap janti han na...ke hum 0.9Hertz tak ki frequency bhi sun saktey han...
KS: (Mira se) Tum itna hi kamal ho...tuo yahan ka karney aye ho? Yahan ka kam tumhara?
Mira: Dsp Sir ke orders han...
KS: (gussey se) Han...Dsp Sir ke order han...
KS: (Mira ki taraf ishara kartey hue) MS...hum is tin ka dabba ke sath kam nahi karengey...
MS: (KS ki taraf dekhtey hue) Karishma Sin...gh.....
KS: Nahi MS...
MS: (KS ki taraf dekhtey hue) KS...ap hamarey sath aye...
"Phir MS thaney se bahar chali jati han...or KS bhi unkey sath chali jati han...." "Woh dono badnam ke chai ke stall per jakar beth jatey han..."
Chai ke stall per
MS: (badnam ko ishara kartey hue ) 2 chai lao...
"Badnam chai lekar atta hai or table per rakh deta hai..."
Badnam: (chai raktey hue) Yeh lijye madam...badnam special chai...
MS: Thek hai...
"Chai table per rakhney ke baad...badnam MS or KS ki batein sunney ke lye wohi khara hojata hai..."
KS: (badnam ki taraf taraf dekhtey hue) Ka? Nahi Ka...rakhdi na chai ab jao...
"Phir badnam wahan se apny chai ke stall per chala jata hai..."
KS: (MS ki taraf dekhtey hue) MS...humko pata hai ap ka bolne wali han...ke orders han follow karna hoga... wohi apki jajbaat wali batein....
MS: Aysi baat nahi hai...KS...dekhye kuch dino ki baat hai...ap hamari khatir bardasht kar lijye... hum Dsp Sir se is barey mein baat kartey han or jald hi iska koi hal nikaltey han....
"KS kuch nahi bolti or hath bandh kar beth jati han...."
MS: (KS ki taraf dekhtey hue) KS...please...
KS: Thek hai MS...sirf apki khatir...warna is tin ke dabbey ki na tuo hum band baja detey...
MS: (muskuratey hue) Shukriya KS...
MS: Chalye...ab hum andar chaltey han..
KS: G MS....
KS: (chair se kharey hotey hue) Badnam yeh rakho tum apna sarrah hua chai apny pass... paisey phuspag ke khatey mein likh lena...
"Phir MS or KS hastey hue thaney ke andar chaley jatey han...."
To Be Continued...
"Next case ka link ap logon ko comment section mein miljayega..."
ENJOY GUYS
YOU ARE READING
KAREENA FRIENDSHIP (kareena bond)
FanfictionYeh case aik "vijay" nami mujrim per hai...jiska aik buhat bara plan hota hai..ab madamsir or karishma singh kaisey ussy rukti han or pakarti han...uskey lye....READ FULL STORY.. © Copyright by @videodiary