Previously
MS: Chalye ap ab jaye...thora fresh hokar aye...phir case per baat kartey han...
KS: G MS...
"Phir KS MS ke room se bahar chali jati han..."
"MS samajh jati han ke kuch tuo aysa hai..jo KS humsy chuparahi han..."
Continue
Dosri Taraf
"Sab log phir thaney ke andar chaley jatey han.."
Phuspa G: (MS se) Kya hua MS? Kahan gaye thi woh, itni late kyon hogaye...unhone kuch bataya apko?
MS: (udaas lehjey se) Nahi...Phuspag..
"Phuspa g pareeshan hojati han..."
MS: Ap pareeshan mat hoye phuspa g...zaror koi na koi wajah hogi...KS koi bhi kam baghair sochey samjhey nahi karti.... humey yaqeen hai ke woh sahi waqt aney per humey khud sab bata dengi...
Phuspa G: G MS.
MS: Chalye team..get back to work...
Team: G MS.
"Phir sab apny kamon mein lag jatey han..."
Gym room mein
"KS gym room mein boxing kar rahi hoti han...unhy buhat gussa araha hota hai...kyoke woh subah vijay nami shaks ko dhondney gaye thi...unkey khabri ne subah unko phone call per bataya tha ke woh MS ko nuqsan pohanchana chahta hai..or uska koi buhatbara plan hai...jiskey lye woh aik buhat bari gang bana raha hai..."
"Mgr KS ko uskey barey mein koi new lead nhi milti"
KS: (sochtey hue) hum kaisey bataye apko MS...agr humny apko bataya tuo hum humey rook dengi...hum apko kuch nahi honey desaktey MS...us "vijay" ki tuooo....
"KS gussey mein buhat zor se boxing bag per moqqa marti han..."
"Billu gym room mein atta hai..."
Billu: Arey Arey...madam..kya hogaya..bicharey bag per kyon gussa nikal rahi han...
KS: (billu ko chamat martey hue) Tuo kya tum per nikaley..
"Billu apny gaal per hath rakh kar chup chap khara hojata hai...." "Phuspa g gym room mein atti han.."
Phuspa G: (KS Se) Kya hogaya kyon mar rahi han issy?
Billu: Maa...
KS: (gussey mein) aj tuo sab ne hamara dimagh kharab karkey rakha hua hai..
"Phir woh change karke gym room se bahar chali jati han...." "Phir woh MS ke room mein jati han..."
MS ke room mein
KS: (room mein jatey hue) Madaam Sir..
"MS laptop per kam kar rahi hoti han..."
MS: (laptop band kartey hue) Ary...ajaye...KS..
"KS room mein chali jati han..."
YOU ARE READING
KAREENA FRIENDSHIP (kareena bond)
FanfictionYeh case aik "vijay" nami mujrim per hai...jiska aik buhat bara plan hota hai..ab madamsir or karishma singh kaisey ussy rukti han or pakarti han...uskey lye....READ FULL STORY.. © Copyright by @videodiary