KS promise MS

157 7 2
                                    

Previously

"Phir MS KS ki taraf barhti han or unhy buhat zor se hug karti han..,KS ko bhi apni MS ko hug karkey buhat sakoon atta hai...ke finally unki MS safe han..."

Next Day

"Agley din MS "vijay" se milney central jail pohanchti han..."


Continue

Vijay: (MS ko dekhtey hue) Arey! Aye! Aye! Haseena mailk...aj ap yahan ka rasta kaise bhatak gaye?

Vijay: (muskuratey hue) Oh! Lagta hai...bomb mil gaya apko...buhat bura hua...

MS: Bomb tuo humey milgaya...lykin buri khabar tuo tumharey lye hai "vijay"

MS: (awaz detey hue) KS..

"KS peechey si ajati han...KS ko dekh kar "vijay" chonk jata hai..."

Vijay: (heerani se) Yeh...ye..h..yeh kaisey hosakta hai?

KS: Kyon chonk gaye na? 

MS: Planning tuo tumny buhat achi ki thi vijay...lykin humey us bangalow mein bhej kar buhat bari ghalti kardi tumny...

KS: MS..apki ijazat ho agar?

"MS peechey haat jati han or KS ko jail ke anadar janey ka ishara karti han...phir KS jail ka darwaza khol kar anadar jati han..."

"Flashback: MS or KS pehley hi iski permission le chikey hotey han...."

"KS vijay ko buhat marti han..." 

KS: (vijay ka collar pakartey hue) Tumhy kya laga tha beta...tum KS ko itni asani se maar dogey.. buhat halqey mei le gaye beta tum humey...

KS: (vijay ko martey hue) Beta...hamarey hotey hue na...MS ka koi bal bhi baqqa nahi karsakta... .tumny hamari MS ko itna pareeshan kiya...tumhy kya lagta hai ke agr tum hamarey samney khud nahi attey or humey code nahi detey tuo hum tumhy chor detey... zameen se bhi khood kar nikaltey tumko...hum pehley se jantey the tumhara plan... yeh tuo shukar manao ke hum wardi mein han...warna tum aja yahan zinda nahi kharey hotey beta...

Hawaldar: Madam...mulaqat ka time khatam hogaya...

"Phir KS jail se bahar nikal atti han...or phir MS or KS central jail se bahar ajtay han..."

"Central jail se bahar aney ke baad KS thaney janey ke lye gari ki taraf bharti han..." 

MS: KS...rukye...

KS: G MS...

MS: Kya keh rahi thi ap andar vijay se ke apko sab pehley se hi pata tha?

KS: (ghabrate hue) Arey! kuch nahi MS...woh tuo bas aysey hi...

MS: Hum apko achey se jantey han KS...ap koi bhi baat aysey hi nahi kehti han...yeh bahaney bazi na ap kisi or se kijye ga..

KS: Woh MS...aik haftey pehley...hamarey khabri ka phone aya tha...

"Phir KS MS ko shoro se sari baat batati han...ke kaisey unkey khabri ka phone aya...or thaney aney mein late kyon hogaye or baqi sari batein..."

 "Yeh sab sunney ke baad MS pareeshan hotey hue..." 

MS: (naraz hotey hue) Wah! or yeh sab ap humey ab bata rahi han? Or woh bhi tab jab humny apsy pocha?

KS: Arey! nahi MS...aysi baat nahi hai..

MS: Tuo Kaisi baat hai KS...agr apko kuch hojata tuo..

KS: Ary! MS...humko kuch nahi hota...

MS: Han...Han...ap tum superhero han na...jo apko kuch nahi hota...

KS: (sochtey hue ke MS ko bura laga hai) MS..

MS: Wada karye humsy KS...ajke baad ap humsy kuch nahi chupayengi..chahey kuch bhi hojaye..

KS: Ary! MS...baat tuo sunye hamari..

MS: Humey kuch nahi sunna KS...

KS: (dosra hath qamar ke peechey rakh kar fingers cross karleiti han) Acha! hum wada kartey han... .ke aj ke baad hum apsy kuch nahi chupayengey..

MS: Good!

MS: (gari ki taraf ishara kartey hue) Chalye chaltey han...

"Phir MS or KS thaney pohanchtey han.."

 Thaney mein

"Phir MS or KS thaney mein enter hotey han...Thaney enter honey ke baad KS dekhti han ke thaney ki lights band han...or har taraf andhera hora hai...or thaney mein koi bhi nazar nahi araha..."

KS: Yeh thaney ka lights kyon off han? or sab log kahan han? Cheetey...billey...santu ...phuspag...

KS: (MS ki taraf dekhtey hue) MS...yeh sab log kahan chaley gaye?

MS: (apni smile control kartey hue) Han...hum bhi yahi soch rahey han...

"Abhi MS or KS ki baat chal hi rahi hoti hai...ke thaney ki lights on hojati han..."

Team: (party poppers phartey hue) Surprise.

KS: Yeh sab ka hai?

Team: Happy Birthday Madam...

MS: Happy Birthday KS...

"Yeh sab dekh kar KS buhat khush hojati han...or apni khushi words mein explain hi nahi kar pa rahi hoti..."

KS: (khush hotey hue) Arey! is sab ki jarorat tha..

MS: Kyo zarorat nahi thi...bilkul zarorat thi...

Santu: Han..madam...yeh sab na MS ka plan tha...

PhuspaG: Humny bhi ismein madad ki...

Santu: (phuspag ki taraf dekhtey hue) Phuspag apny kya kiya...sab kam tuo meiny billu ne or cheetey ne kiye...

PhuspaG: Han tuo...humny dekha na ke tum sab log sahi kam kar rahey ho ya nahi...pata han kitna mushkil kam hai yeh...

Santu: (hastey hue) Han..yeh tuo buhat mushukil kam hai...yeh tuo ap hi karsakti thi phuspag..

PhuspaG: Han...tuo..

"Phir sab log hasney lag jatey han.."

MS: (hastey hue) Yeh sab tuo chalta raheyga...aye KS cake cut kijye...

"Phir KS cake cut karti han... sab log happy birthday song gatey han..."

"Phir KS sabsy pehley MS ko cake khilati han or MS KS ko...phir Phuspag...santu...cheetey or billu...ko..."

"Or phir music shoro hojata hai or party start hojati hai...phir sab log dance kartey han...masti kartey han or maza kartey han..."

The End


ENJOY GUYS

Comments mein zaror batana ke kaisa laga..


Written by: Video-diary

Follow me for more exciting stories...

KAREENA FRIENDSHIP (kareena bond)Where stories live. Discover now