Previously....
MS: (pareeshaan hotey hue) Kahan han ap KS..apka phone kyon band ja raha hai..Aysa konsa kam agaya apko jo apko itni subah subah humey baghair bataye jana pargaya..ajsy pehley tuo apny aysa kabhi nahi kiya..
"Phir MS thaney ki taraf nikal jati han..ke wahan jakar KS ka wait kartey han..."
Continue...
Thaney mein
"MS thaney mein enter hoti han."
Team: Jai Hind. MS.
MS: Jai Hind..
MS: (Phuspa g se) Phuspa g KS agaye kya?
Phuspa G: Nahi MS..abhi tak tuo nhi aye..
"MS buhat pareeshaan hojati han...abhi thaney mein KS ke barey mein hi baat horahi hoti hai...ke itni deer mein KS ajati hai.."
Phuspa G: (jaldi se KS ke pass jatey hue) ap kahan thi itni deer tak?
KS: Kam tha thora..bataye tuo the apko..
KS: (MS ki taraf dekhtey hue ke woh gussey mein han) Jai Hind..MS..
MS: Jai Hind..
MS: KS apko aj itni deer kyo hogaye thaney aney mein?
KS: (gabratey hue) Woh MS humey kuch kam tha..hum phuspa g ko bataye tha ke thora late hojayega....
KS: (Phuspag ki taraf dekhtey hue) Ap bataye nhi MS k ko?
MS: Ap hamarey room mein aye...humey apsy kuch zarori baat karni hai...
KS: (nazrey jhukatey hue) G.
"Phir MS or KS...MS ke room mein chaley jatey han.."
Phuspa G: (santu or cheetey se) Chalo chai pi kar attey han...indono ko akeley mein baat karney detey han...
Cheetah: (Phuspa G se) Woh badnamwa ka zahar..
Phuspa G: (chalney ka ishara kartey hue) Han...ab chalooo...
Cheetah: (muskuratey hue) Chalye santu g...chaltey han..
"Phir cheetah, santu or phuspa g teeno bahar badnam ke stall per chai peeney chaley jatey han..."
MS ke cabin mein
KS: (gabratey hue) Woh MS...
MS: (gussey mein) aysa kya zarori kam pargaya tha apko KS, ap humey bata kar bhi tuo ja sakti thi?
"KS samajh jati han...ke MS gussa han ke hum unko bata kar nhi gaye..."
KS: (dil mein sochtey hue) Hum jantey han MS..ap hamari wajah se pareeshan hogaye thi...mgr hum apko nhi bata saktey...
KS: MS..woh...kuch urgent kam tha..
MS: Aysa konsa urgent kam tha apko KS? Ap janti han...ke DSP Sir ne hum dono ko aik zarori case ke silsiley mein bulaya tha..Humny apko kitni calls ki lykin apka phone band ja raha tha...hum kitni pareshaan hogaye the...KS..
KS: (nazrey jhukatey hue) Sorry MS..phone ka batterey dead hogaya tha...
KS: Hamari wajah se apko jo taqleef hua hum uske lye maafi chhatey han MS...hum DSP Sir se bhi maafi mang lengey..
MS: (KS ki taraf dekhtey hue) Maafi ki baat nhi hai KS...hum kitna pareeshan hogaye the..ap janti han..
MS: Chalye ap ab jaye...thora fresh hokar aye...phir case per baat kartey han...
KS: G MS...
"Phir KS MS ke room se bahar chali jati han..."
"MS samajh jati han ke kuch tuo aysa hai..jo KS humsy chuparahi han..."
"Ab agey kya hoga? Kya KS MS ko sach batayengi?
To Be Continued...
ENJOY GUYS
Comments mein zaror batan ke kaisa laga
Written By: Video-diary
Vote for this part if you like it & Follow me for more exciting parts
YOU ARE READING
KAREENA FRIENDSHIP (kareena bond)
FanfictionYeh case aik "vijay" nami mujrim per hai...jiska aik buhat bara plan hota hai..ab madamsir or karishma singh kaisey ussy rukti han or pakarti han...uskey lye....READ FULL STORY.. © Copyright by @videodiary