8. Bölüm

607 26 4
                                    

Tuanadan

Sabah olduğunda belimde bir el hissettim. Çağanın eliydi. Dün olanları hatırladım. Gözüm dolmaya başladı. Yavaşça elini belimden çekip ayağa kalktım ve banyoya gittim. Gecelik hâlâ yerde parça parça duruyordu. Yerden aldım ve çöpe attım. Sonra banyoda ki rutin işlerimi halledip giyinme odasına yöneldim. Üstüme beyaz bir gömlek altıma da siyah bol paça pantolon giydikten sonra odaya geçip makyaj masama oturdum. Saçımı tarayıp hafif bir makyaj yaptım ve aşağı inmeye başladım.

Düğünden dolayı evde sadece Çağan ve ben vardık. O yüzden mutfağa geçip kahvaltı hazırlamaya başladım. Kahvaltıyı hazırladıktan sonra geri yukarı çıkıp çağanı uyandırmaya başladım.

T: Çağan hadi kalk sabah oldu.

Ç: ...

T: Ya Çağan kalksana acıktım.

Ç: ...

T: Ya kime diyorum kalksana!

Çağandan

Uyandığımda odada sadece ben vardım ve birisi merdivenleri çıkmaya başlamıştı. Büyük ihtimalle Tuanaydı. Hemen geri gözümü kapattım. Bana sesleniyordu. Cevap vermiyordum.

T: Ya Çağannn!

Birden kolundan tutup altıma aldım.

Ç: Efendim güzelim?

T: Ya ne yapıyorsun sen kalk üstümden!

Ç: Benim yerim gayet rahat güzelim.

T: Ya Çağan kalk hem acıktım. Hadi.

Ç: Hmm ben de acıktım ama sana.

Tuanadan

Dediği şeyle yutkundum. Gözleriyle dudaklarıma bakıyordu. Ben ise onun gözlerine. Gözleri elaydı. Çok güzeldi. Off ne diyorum ben! Tuana kızım kendine gel.

Ç: Ne o gözlerimi çok beğendin her halde.

T: Ne beğeneceğim be! Ayrıca kalk üstümden!

Ç: Bana pek öyle gelmedi ama neyse.

Çağandan

Tuananın üstünden kalkıp banyoya gittim rutin işlerimi hallettikten sonra aşağı indim. Tuana masada oturmuş beni bekliyordu. Ben de yerime oturdum ve kahvaltı etmeye başladık. Kahvaltımızı ettikten sonra Tuana koltukta oturmuş film izliyordu. Ben de hemen yanına geçip sıkıca ona sarıldım.

T: Ya Çağan ne yapıyorsun ya!

Ç: Ne yapıyor gibi gözüküyorum. Karıma sarılıyorum.

T: Ya bırak beni!

Ç: Yoo ayrıca akşamı unuttum zannetme o akşam olmadıysa bu akşam olur.

T: Çağan lütfen bak ben buna daha hazır değilim. Sen de beni anla nolur.

Ç: Hiç öyle masum ayaklarına yatma Tuana! O iş bu akşam bitecek!

T: Çağan bak yalvarırım yapma.

Ç: Eğer abine bir zarar gelsin istemiyorsan bu iş bitecek! Anladın mı?

T: Hayır. Hayır. HAYIR! Abime bir şey yapamazsın. Yapmayacaksın abime hiç bir şey yapmayacaksın. Bana dokunmayacaksın. Sen, sen iğrenç bir adamsın. Senden iğreniyorum anladın mı beni senden İĞRENİYORUM.

Ç: Tuana tamam sakin ol hiç bir şey yapmayacağım.

T: H-hiç bir şey yapamazsı-

Çağandan

Sözünü bitiremeden bayıldı. Hemen kucağıma alıp odaya çıkardım. Yatağa yatırıp üstünü örttüm. Yanına oturdum ve saçını okşamaya başladım.

Ben onu bu kadar severken onun beni sevmemesi sinirimi bozuyordu. Ama onun güvenini kazanmak için ona o isteyene kadar dokunmayacaktım. Yoksa benden hep nefret edicek. Saçını okşamayı bırakıp yatağa yanına uzandım. Telefonu elime alıp ülküye mesaj attım.

Mesaj; Ülkü siz eve 1 hafta gelmeyin. Anneme selam söyle.

Telefonu bırakıp Tuananın beline sarılıp onu göğsüme çektim ve uyudum.

Devamı 7 oy ve 3 yorumda atacağım hepinize iyi okumalarrrrrr

Ağa KarısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin