Çağandan
Aşağı indik ve kahvaltı etmeye başladık. Ben de o sırada ülküyü aradım. 3 çalışta açtı.
Ü: Alo efendim abiş?
Ç: Canım ne yapıyorsunuz?
Ü: Oturuyoruz abiş siz ne yapıyorsunuz?
Ç: Biz de kahvaltı ediyoruz yengenle.
Ü: Hmm iyi afiyet olsun.
Ç: Sağol gülüm de ben sana bir şey soracağım. Biz bugün yengenle ve abisiyle biraz dışarıda dolaşalım diyoruz. Seni de almayı düşündük. Gelmek ister misin abicim?
Ü: Olurrr hem de çok iyi olur. Ne zaman gelirsiniz ben hemen hazınlanayım.
Ç: 1 saate oradayız abicim sen hazırlan hemen biner gideriz. Anneme selam.
Ü: Tamam abiş o zaman görüşürüz. Söylerim sen de yengeme selam söyle.
Ç: Söylerim hadi görüşürüz.
Deyip kapattım.
Ç: Ülkünün sana selamı var.
T: Aleyküm selam. Ne dedi geliyor mu?
Ç: Geliyor geliyor. Hadi sen yemeğini bitirdiysen yukarı çık hazırlan ben buraları toplarım.
T: Çağan ben hazırım zaten.
Ç: Nasıl bunlarla mı geleceksin?
T: Evett.
Ç: Hayatta olmaz. Bir kere üstündekinin yarısı yok. Üstünü değiştir öyle yoksa valla gitmem.
T: Ya hayır ya üstümde ki gayet güzel ve neresi açık?
Ç: Allah'ını seversen yapma Tuana ya. Bir de neresi açık diyorsun. Açık olmayan yerin yok. Belin açık omzun açık...
T: Ya Çağan lütfen ya hem yanımda sen varsın.
Masum masum bakıyordu.
Ç: Ya bakma şöyle. Tamam ama yanımdan bir saniye bile ayrılmak yok tamam mı?
T: Tamam tamam. Hadi buraları toplayalım. Sonra da hemen çıkarız. Ha telefonu versene abimi arayım o da hazırlansın.
Telefonu verdim.
Ay çok uzattım gibi. Neyse işte Tuana yağızı arar. Hepsi hazırlanır çağanlar ülküyü almak için yola çıkar.
Bölüm nasıldı?
Yıldıza basmayı unutmayın...
Takip edin yaaaaaa.❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ağa Karısı
Short StoryYurt dışından dönen Tuana abisi için sevmediği üstelik Ağa olan bir adamla evlenir.