Ya o değil de ben bir şey fark ettim. Bu bölümleri yazarken cidden full kısa yazmışım. Bu yüzden bugün bir bölüm daha atcammm. Hatta ben bugün beş bölüm partisi yapacağım. Yani iki bölüm daha atacağım.
Hadi yine iyisiniz haeeeİyi okumalarrrrrr
Yağızdan
Sabah uyandığımda ülkü yanımda yoktu. Saate baktığımda 10.36'ydı. Yataktan kalktım ve banyoya gittim. Rutin işlerimi hallettikten sonra kıyafetlerimi giydim.
Aşağı inmeye başladım. Mutfaktan harika kokular geliyordu. Çağan ve Naz hâlâ kalkmadılar sanırım.
Mutfağa girdiğimde ülkü ocağın başında bir şey yapıyordu. Arkasına geçtim ve belinden sarıldım.
Y: Ne yapıyormuş benim sevgilim.
Ü: Menemen. Sevgilim sever diye yapıyorum.
Boynunu öptüm.
Y: Bayılırım.
Ü: Aşkım bu hazır olmak üzere. Abimleri uyandırır mısın?
Y: Tamam ben uyandırıp geliyorum o zaman.
Ü: Tamam hızlı olsunlar.
Tamam deyip yukarı odalarına doğru çıktım. Kapının önüne geldim ve çalmadan içeri girdim.
Birbirlerine sarılmış bir şekilde yatıyorlardı.
Çağanın yanında ki masadan sürahiyi alıp yüzüne döktüm.
Çağandan
Mis gibi uyurken yüzüme değen şeyle yatakta doğruldum.
Karşıya baktığımda mal gibi gülen yağızı ve elindeki sürahiyi gördüm.
Ayağa kalkacakken naz daha da sokuldu bana. Bu yüzden kalkamadım.
Ç: Lan yağız sen naza dua et. Yoksa varya seni öyle pis döverdim ki aklın şaşardı.
Y: He he aynen. Neyse ülkü gönderdi beni. Kahvaltı hazır sizi bekliyoruz. Hızlı gelsinler dedi.
Deyip çıktı.
Bende nazı uyandırmaya başladım.
Ç: Naz... Naz... Naz... Hadi kalk güzelim sabah oldu.
T: Imm uykum var benimğğ.
Ç: Hadi kalk hem çocuklarımız da acıkmıştır.
T: Tamam tamam kalktım. Zaten çok acıktım. Çağan söyle çocuklarımıza çok acıkmasınlar. Çok yemek yiyince kilo alıyorum.
Ç: Çocuklar duydunuz annenizi çok acıkacakmışsınız.
T: Ya pislik!
Ç: Şaka yaptım aşkım. Hem sen kuş kadarsın.
T: Yiaa şapşik. Neyse hadi gidelim acıktım.
Tamam dedim. İlk naz banyoya gitti. O çıkınca ben de girdim ve rutin işlerimi hallettim. Naza baktığımda giyinmiş beni bekliyordu. Elini tuttum ve aşağı indik.
Ülkü ve yağız sofrada bizi bekliyordu.
Y: Sonunda bee!
Ç: Kes sesini yağız!
T: Off bir susun!
Deyip masaya oturdu. Ben de yanına oturdum. Hep beraber kahvaltımızı yaptık. Daha sonra düğün alışverişi için yola çıktık.
Bölüm nasıldı???
Yıldıza basmayı unutmayın...
Takip ederseniz sevinirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ağa Karısı
Short StoryYurt dışından dönen Tuana abisi için sevmediği üstelik Ağa olan bir adamla evlenir.