21. Bölüm

359 24 0
                                    

Ülküden

Annem abimler ile gitmeme izin vermemişti. Neden izin vermedi anlamış değilim. Şu an yatağımda uzanmış tavanı izliyordum. Ta ki annemin bana seslenmesine kadar...

Aşağı annemin yanına gitmeye başladım. Merdivenleri teker teker indim. Salona doğru ilerledim. Annem oturmuş beni bekliyordu. Yanına gittim ve oturdum.

Ü: Efendim anne?

A: Kızım biliyorsun ki evlenme çağın geldi de geçiyor.

Ü: Anne-

A: Sözümü kesme de dinle.
Sana talip var kızım. Biliyorum daha çocuğu görmedin bile ama ailesinin benim üzerimde çok emeği var. O yüzden çocukla evlenmek zorundasın.

Ü: Anne sen ne saçmalıyorsun ya. Sırf senin üzerinde emeği var diye tanımadığım üstüne üstlük sevmediğim bir adamla asla evlenmem tamam mı. Ölürüm daha-

A: Kes sesini ülkü. Evleneceksin dedim bitti. Şimdi çık odana ben çağırana kadar da adımını bile atmayacaksın dışarıya tamam mı!?

Ü: Sana gerçekten inanamıyorum anne ama şunu bil ki seni asla affetmeyeceğim!

Hızlıca yukarı çıktım ve odama girdim. Ağlıyordum hemde hıçkıra hıçkıra ağlıyordum. Hemen yatağımda olan telefonu aldım ve abimi aradım ama açmadı. Şirkete gittikleri için abimin asistanını aradım açtı ve hemen telefonu abime vermesini söyledim. Beklememi söyledi.

Çağandan

Tuana kapı çalınca hemen kucağımdan indi ve koltuğa oturdu. Ben de gir dedim. İçeri asistanım girdi. Ülkünün beni aradığını ama açmadığımı şimdi de hatta olduğunu söyledi. Telefonu elinden aldım ve kulağıma tuttum.

Ç: Efendim abicim?

Ü: A-a-abi

Ç: Ülkü! Ne oldu abicim?

Ü: Abi yardım et bana!

Ç: Abicim ne oldu? Anlat hemen!

Ü: Annem beni zorla tanımadığım bir adamla evlendirecekmiş.

Ç: NE! Ülkü ne diyorsun kızım sen!

Ü: Dediğim gibi işte abi. Yalvarırım sana izin verme abi lütfen yalvarırım.

Ç: Merak etme ülkü asla izin vermem böyle bir şeye. Odandan sakın çıkma hemen geliyoruz biz tamam mı abicim?

Ü: Tamam abi hızlı ol lütfen.

Ç: Tamam sen ağlama gelicem.

Telefonu kapattım ve asistana verdim o da hemen çıktı. Elimi masaya vurdum. Tuana hemen yanıma geldi ve sarıldı. Ben de ona sarıldım. Ayrıldık ve yüzümü ellerinin arasına alıp ne olduğunu sordu. Olanları anlattım. Sonra elinden tutup şirketten çıktık. Arabaya bindik ve son gaz eve sürmeye başladım. Tuana beni sakinleştirmeye çalışıyordu ama olmuyor sakinleşemiyorum.

Annem nasıl böyle bir şey yapar ya delireceğim. 10 dakika sonra eve varmıştık. Hızlıca arabadan indim ve kapıya doğru ilerledim. Tuana da arkamdan geldi. Hızlıca kapıyı açtım ve içeri gittim. Annem koltukta oturmuş kahve içiyordu. Geldiğimi görünce ayağa kalktı ve hoşgeldin oğlum dedi.

Arkamda olan Tuanaya ülkünün yanına çıkmasını söyledim başıyla onayladı ve ülkünün yanına çıktı. 

Ben de anneme döndüm ve;

Ç: Sen nasıl böyle bir şey yaparsın ya!

A: Gerekeni. Kızın gelinlik yaşı geldi de geçiyor. Ne yapsaydım. Adımız çıkacağına-

Ç: Hâlâ ne diyor ya. Delireceğim vallaha delireceğim. Kız sevdiği olunca zaten evlenir sevmediği üstüne üstlük tanımadığı bir adamla evlendirmene asla izin vermem.

A: Senden izin isteyen yok oğlum. Ailenin benim üzerimde çok emeği var. Kızı istiyorlar-

Ç: Sen de verdin öyle mi!?

A: Öyle!

Ç: İyi! Kızı evde bulursan verirsin.

Sizce Çağan ne yapacak?

Yıldıza basmayı unutmayın...

Takip eder misiniz 💞

Eğer 00.00'a kadar 7 oy gelirse diğer bölümü hemen atarımm. Gelmezse de sabah ilk işim atmak olacak...

Ağa KarısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin