0.3

13 4 9
                                    

Bedük - Koyver Kendini

Multi: Güneş ve Miray

🌞🌎

Bilinmeyen Numara: Tekrar engel kalkmış mı denemesi. (İletilemedi.)

Bilinmeyen Numara: Yeni numara almak farz oldu. (İletilemedi.)

Bilinmeyen Numara: Anlasana be kızım, tek durağım sensin işte. (İletilmedi.)

Bilinmeyen Numara: Uzaktan sevmek istemiyorum artık ben seni. (İletilemedi.)

Bilinmeyen Numara: Seninle olayım istiyorum, kokun her yerime sinsin istiyorum. (İletilemedi.)

Bilinmeyen Numara: Kütüphanede oturduğun yerin en yakınına oturayım diye nöbet de tutamıyorum artık. (İletilemedi.)

Bilinmeyen Numara: Allah affetsin, sınavının bittiğine üzüleceğim hiç aklıma gelmezdi. (İletilemedi.)

Bilinmeyen Numara: Tüm bildiklerimi unutturuyorsun sen bana. (İletilemedi.)

Bilinmeyen Numara: Her gördüğümde yenileniyor sanki hafızam. (İletilemedi.)

Bilinmeyen Numara: Sadece senle doluyor, her yerinde sen varsın. (İletilemedi.)

Bilinmeyen Numara: Sadece hafızamda değil, her an yanımda olmanı istiyorum be kumralım. (İletilemedi.)

Bilinmeyen Numara: Ne ara böyle her hücreme dolabildin? (İletilemedi.)

Bilinmeyen Numara: Ne zaman benim bile bilmediğim topraklarımı fethedebildin ha? (İletilemedi.)

Bilinmeyen Numara: Bana hesap vermen gereken çok konu var.

Güneş: Pardon?

Güneş: Neyin hesabını verecekmişim ben sana?

Bilinmeyen Numara: Ya ben şansıma tüküreyim ya.

Bilinmeyen Numara: Ya ben yazdığım mesajın zamanlamasına tüküreyim ya.

Bilinmeyen Numara: Yanlış anlama Güneş'im, sana lafım yok.

Bilinmeyen Numara: Benim derdim kendimle.

Güneş: Beni sahiplenme.

Bilinmeyen Numara: Ama neden? Öylesin sen, aydınlık yanımsın sen benim.

Güneş: Kim olduğunu bile bilmiyorum, belki sapığın tekisin.

Bilinmeyen Numara: Sapık falan ayıp oluyor.

Bilinmeyen Numara: Yahu sapık olsam neden sana doğum gününde yazıp kutlayayım ya?

Bilinmeyen Numara: Ayrıca gerçekten sapık olduğumu düşünsen engeli kaldırmazdın.

Bilinmeyen Numara: Kabul et, meraktan deliriyorsun değil mi?

Bilinmeyen Numara yazıyor...

Bilinmeyen Numara engellendi.

Bilinmeyen Numara: Aptal kafam ya, ben kaşındım. (İletilemedi.)

Bilinmeyen Numara: Belamı arıyorum resmen. (İletilemedi.)

Bilinmeyen Numara: Ben ne günah işlemiş olabilirim acaba? (İletilemedi.)

Bilinmeyen Numara: Allahım sen bu kafayla bana nasıl ODTÜ kazandırdın ya? (İletilemedi.)

Bilinmeyen Numara: Anlamadım yani, bir senede beyin hücrelerimi mi kaybettim ben ne yaptım? (İletilemedi.)

GÜNEŞ İZİ | texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin