dans klübü

136 19 19
                                    

Her gün olduğu gibi yine onu izliyorum. 

Klübe yeni gelen kişilere haraketleri öğretiyordu. Hemde hiç konuşmadan bunu başarabiliyordu. O cidden yetenekli, bazı şeyler konuşmadan bile kolayca çözülüyor onun için.

Duvara yaslanıp onu izlemeye devam ederken jay yanıma gelip konuşmaya başlamıştı. 

"Neden her gün onu izleyip duruyorsun? Eski heeseung'u istiyorum."

"Jay-ah bazıları hissizdir, köşelerde gezerler. bazıları hiç yoktur, sadece dans ederler. O da onlardan biri."

Sakince başını sallayıp yanımdan uzaklaşmaya başlamıstı. Bende her gün olduğu  gibi onu izlemeye devam ediyordum ta ki zil çalana kadar. 


Ders matematikti ve cidden çok sıkıcı ilerliyordu. Okulun ılk haftası ders işleyen tek sınıf bizimkiydi. Hoca sınıfa hava girsin diye kapıyı açık bırakmıstı, kapının oraya doğru baktığımda onu görmemle ayaklanmam aynı anda olmustu.

"Evet Heeseung?"

"Lavaboya gıtmem lazım hocam çok acil."

Hocanın bir şey demesine izin vermeden hızlıca sınıftan cıktım. Butun koridoru aradım ama hiç bir yerde yoktu. 

"Aish! daha az once buradaydı!" 

Okulun içerisinde bulamayınca bahçeye bakınmaya basladım. Arka bahçenin kullanılmayan deposunun oradan iğrenç sesler geliyordu bir umut orda olmamasını umdum. 

Lütfen buradaki sen olma, lütfen.

deponun içine doğru baktığımda üst sınıflardan jaeri ile mirae'yi basmam aynı anda olmuştu. Mide bulandırıcı bir görüntüydü, aklıma onun mirae ile sevgili olduğunu hatırlamam ile deliye dönmüştüm. 

Mirae onu aldatıyordu. 

Kendime gelmeye çalışıyordum ama olmuyor. Onları gördüğümü söylemelimiyim,yoksa videolarını çekip ona mı gostermeliydim? 2. fikir daha cazip geliyordu bu yuzden cebımden telefonumu çıkarıp onları vıdeoya cekmeye basladım. 

Video'nun yeterınce kanıt olduğunu düşünerek telefonumu cebıme koyarak dans klübünün oraya ilerlemeye başladım.

Ah, yine dans ediyordu. herkes ders dinlerken o yine dans ediyordu. 

"söylesene nasıl bu kadar iyi dans edebiliyorsun?" 

Benim sesimi duyduğu gibi kafasını bana doğru çevirmişti. 

Bana bakarken gözleri parlıyordu ve onunla kalmayıp aniden yanakları kızarmaya başlıyordu.

O cidden çok zarif biri.

Hiç bir şey söyleyemeden bana bakıyordu, söylemek istiyordu ama başaramıyordu. Sana cidden yardım etmek istiyorum bebeğim..

"Denediğini biliyorum."

Anlamadığını fark edince bir kaç adım ona doğru yaklaştım. O ise aniden panikle geriye doğru gitmeye başladı. Hafif sırıtarak onu duvarla arama aldım. (nasıl bı anlatım bu ımdat) 

"Riki-ah şunu merak ediyorum. Bir kız arkadaşın var ama bahse girerim seni hiç öpmüyordur bile. yeni bir erkek bulacak ve seni özlemeyecek. Neden onu bırakıp benimle olmuyorsun?"

Bana artık kaşları çatık bakmaya başlamıştı. 

"Çatma o güzel kaşlarını ve bana cevap ver. Evet diyorsan kafasını salla, hayır dıyorsan 2 yana salla. Ha eğer ki düşünmen gerekiyorsa hiç birini yapma."

kısa oldu ama projectede bölüm yazmam gerek ve oy ve yorum sınırı koymaya başladım diğer türlü kendımı enayi gibi hissedeiyorum

OY:10 YORUM:20

OY:10 YORUM:20

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

JAERİ


MİRAE 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

MİRAE 

∂αη¢є'нєєкιHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin