Jinheon ile en son haber hakkında konuşmuştuk. Haber yayınlandığından beri okulda herkes bunu konuşuyordu. O ise son olaylardan dolayı okula gelmiyordu. Her gün dans klubüne bakıyordum, gelicekti o elbet gelicekti.
Kimi kandırıyordum? Gelmiyordu. Numarası yoktu bu yüzden ona ulaşamıyordum bile. Ama günlerdir fark etmediğim bir detay vardi. Mirae'de okula gelmiyordu. Bir şeyler oluyordu. Hissediyordum ama ne olduğunu bilmediğim için müdahele edemiyordum. Her ne oluyorsa iyi bir şey değildi. O kesindi.
☆
2 Hafta. Hala yoktu ve artık delirmek üzereydim.
"Heeseung! Mirae seni arıyor her yerde bağırıp çağırıyor."
"Tamam geliyorum. Ha şey jake.."
"Noldu?"
"O geldi mi?"
"Evet Hee..Geldi ve mirae ona bağırıyor."
"Ne!"
Jake bir şey demeye kalktı ama sonradan sustu.
"Git ve kendin gör. Bahçedeler"
Sadece bunu diyip uzaklaşmaya başlamıştı. Hızlıca bahçenin oraya koşup yetişmeye çalışıyordum. Ona bir şey olma korkusu tekrardan beni ele geçirmişti. Adımlarımı hızlandırıp bahçeye çıktım. Tam karşımdaydı ikiside. Mirae Ona bağırıyordu oysa korkuyordu.
"Park Mirae!"
Benim sesimi duyar duymaz üzerime doğru koşup vurmaya başlamıştı. Bileklerinden tutup Miraeyi geriye doğru itmiştim.
"Ne yaptığını zannediyorsun sen!"
"NEDEN YAPTIN BUNU! YALANCI HERİF!BİZİM JAERİ İLE HİÇ BİR İLİŞKİMİZ YOK! NE HAKLA YANLIŞ BİLGİ YAYARSIN! ORADA Kİ RİKİ İLE BAŞKA BİR KIZ ASIL RİKİ BENİ ALDATIYOR!"
Derin bir nefes alıp miraeye dikdik bakmaya başladım. Tamam sakin olmalıyım. Şuan o yanımda.
"Senin küçük bir sürtük olman benim suçum değildi. Videoda olan kişiler sizsiniz inkar etme. Jaeri ile bir ilişkiniz var. Karşınızda çocuk yok mirae. Jaeri siyah saçlı ama riki sarı. Rikinin boyu senden bile kısa. O videoda ise öptüğün kişi yani jaeri sendn uzundu. Ve videoyu benim çektiğimi kim söyledi? Ben çekmedim çünkü."
"Aish! Sen şakamısın? Jinheon seni videoya çekmiş o videoyu çekerken!"
"Jinheon ha.."
Köşede bizi izleyen jinheon ile gözgöze geldim. Aniden koşup gitmişti.
"Ah Mirae. Senin ile cidden uğraşamam biliyormusun. Şuan daha da önemli bir işim var. Bu yüzden git o sürtük sevgilinle sevişmeye devam et benden ve Ondan uzak dur."
Basından beri bizim kavgamızı izleyen ona doğru dönüp sakince elinden tutup erkeklerin soyunma odasının oraya götürdüm.
"Kollarını aç."
Gözlerini kaçırıp bana bakıyordu. Nasıl bu kadar tatlı birisini aldatırlar ki? Ona yaklaşıp onu kendime biraz daha çekmiştim. Sakince kolunu açıp kolunda duran vurma izlerine baktım. Acayip gerilmiştim. Ona bunları kim yapmıştı? Üstündeki hırkayı çıkarıp yere doğru fırlattım gömleğinin önünü ilikleyip daha neresinde yaralar var diye bakınıyordum. Utanıyordu. Ama durdurmuyordu. Ne yapacağımı oda merak ediyordu.
UYARI
burdan sonra birazcık bi sahne olucak rahatsız olanlar burdan sonrasını okumasin
Sırtına kadar her yerinde yara izleri vardı. Onu kucağıma alıp çantaları koyduğumuz masanın üstüne oturttum. Kapının orayı kitleyip tekrar yanına doğru ilerledim. Kollarından başlayıp vücudundaki tüm yaralarının üstünü öpmeye başladım. Acıyan yaralarına hafifçe öpüp geri çekiliyordum. Arada bir mırıldanıyordu. Odada benim öpme sesim dışında hiç bir şey yoktu.
"Acıyor mu?"
Kafasını olumsuz anlamda sallayıp gözlerimin içine bakıyordu. Tüm yaralarını öptükten sonra geri çekilip yüzümü boynuna doğru yaklaştırdım. Utanarak geri çekiliyordu. Belini kavrayıp sabit durmasını sağladım.
"Bunları kim yaptıysa onları tek tek öldüreceğim bebeğim.."
Boynuna öpücük bırakıp tekrar yüzüne doğru yaklaştım. Kesik kesik nefes veriyordu. Heycanlanmıştı. Yüzünü süzüp dudaklarına yaklaştım.
"Öpebilirmiyim?"
Utanarak kafasını sallamıştı. Hafif sırıtarak onu masadan kaldırıp kucağıma doğru çektim. Duvara yaslayıp dudağını öpmeye başladım. Bir elim yanağını okşarken diğer elim belini okşuyordu. Sırıtarak dudağını ıssırıp geri çekildim. Utanıyordu. Yanakları çoktan kızarmıştı. Kızaran yanaklarını öpüp duruyordum. Kafasını omzuma doğru koyup yüzünü gizliyordu. odadakı kabınlerın bırısınde sandalye vardı ona oturup onu kendime daha çok çektim.
"Rahat mısın?"
Kafasını sallayıp bir şey dememişti..İçinde neler kopuyordu kim bilir..Sırtını sıvazlayıp mayışmasını sağladım böylece kucağımda uyumasını sağladım..
"İyi uykular meleğim.."
DOVMEYIN BENI AAAAAAA neyse ehmm
SINIR : 20 OY 50 YORUM