Meleğim ağlama lütfen

131 26 89
                                    

bi uyarı yapmak istedim bölümde rahatsız edici sözler imalar vb. falan var rahatsız olucaklar okumasın lütfen 

Hala hiç bir şey yapmadan bana bakıyordu, nerdeyse 10 dakika olmuştu. Gözlerimin içine bakıyordu. 

"Hadi ama riki-ah hala bir şey yapmadın düşünmen bitmedi mi?" 

Yüzüne daha da yaklaşıp dudaklarına bakıyordum. Artık kaçabileceği bir yer yoktu. Haraket ederse dudaklarımız birbirine değecekti, bunu biliyordu. Bu yüzden  kızarmış yanaklarıyla haraket etmeden bana bakıyordu. 

"İlk haraketi benden mi bekliyorun riki-ah."

Kulağına doğru yaklaşıp fısıldamıştım. Ellerini omuzlarıma koyup beni ittirmişti ve hemen arkamıza doğru bakıyordu. Onun baktığı yere bakınca tanımadığım ama büyük ihtimal haber klubünden olan birisini görmemle peşinden koşmaya başladım.(nasıl denilir bilmiyorum)

Onu orada tek bırakarak büyük bir hata yaptığımı bile bilmeden.

Etrafa bakınıyordum ama bahçede yoktu. Büyük ihtimalle klübünün oraya gitmişti. Haber klübünün önüne gelip hızlıca kapıyı açtım. Bilgisayara onunla  olan fotoğrafımızı gönderiyordu. İçeri geçip gondermeyı reddetım. 

"Hadi ama bunu paylaşıcak kadar mı yürek yedin?" 

"Evet hee. Paylaşıyım ki o küçük sürtüğün miraeyi nasıl aldattığını göstermem lazım."

"Sürtük ha? Sürtük."

"Evet Hee. O inlemekten başka hiç bir sikim yapamıyor. Konuşamıyor bile. Mirae onunla nasıl sevgili hala anlamıyorum."

"Hadi ama jinheon. Sen kendin ile rikiyi karıştırdın sanırım. O senin gibi her gece başka kızları sikmiyor. Ya da onları hamile bırakıp gitmiyor. Mirae onunla değil jaeri ile sevgili. Asıl mirae onu aldatıyor. Kanıtım bile var. Şimdi çektiğin fotoğrafların hepsini tek tek sil, bizzat benim önümde. Sana daha güzel bir haber vereceğim, ama riki ile ilgili bir haber bile yap seni doğduğuna pişman ederim sikik!"

Benden korkmuştu. 

İşte istediğim ifade.

Çektiği bütün fotoğrafları tek tek sildi, kopyaları bile. Şimdi sıra bendeydi. Mirae ve jaerinin öpüştüğü videoyu onun bilgisayarına atıp sayfaya bizzat kendim atmıştım. 

"Bu olanları bir kişiye bile söylemeye çalış otel videonu herkese yayarım." 

Sırıtarak odadan çıkıp onun yanına gitmeye başladım.

Dans klübünün orda yoktu. Bahçede bakınmaya başladım ama yoktu. Belki okulun içine girmiştir diye okulda gezinmeye başladım ama yoktu. Nereye gitmişti?  Bodrumun oralarda konuşma sesleri geliyordu, merak edip oraya yürümeye başladım. Riki ile bir kaç erkek vardı. Erkekleri daha önce hiç görmemiştim, kenarda durup onları dinlemeye koyuldum.

"Riki neden susuyorsun? Sana konuşmanı söylemiştik küçük sürtük. Ama daha onu bile yapamıyorsun."

"Jaewie bence riki çok fazla ceza yedi. Onu cezalandırmalıyız bence."

"Hm, nasıl bir ceza verelim ki?" 

"Hyung! Benim favorimi yapalım!"

"Hmm sen nasıl istersen." 

Rikiye yumruk atmaya çalışmıştı ama riki aniden ona tekme atıp koşmaya başlamıştı. Riki koşarken aniden kolunu tutup kendime doğru çektim. Oysa bana sarılıp sessizce ağlamaya başlamıştı. Ah hayır meleğim ağlama lütfen dayanamıyorum.. 

Ona dokunup, ağlatan herkesi öldürmek istiyordum. Kim kıyar ki bu meleğe? Ben ona zarar vericem diye korkarken, onların ona olan davranışları. İnsanı çıldırtıcak derecede.  Arkasından koşanları görünce rikiye kendimden ayırıp yüzünü bana bakıcak şekilde çevirdim. 

"Beni klübün orada bekle hemen geleceğim."

Kafasını sallayıp klübün oraya koşmaya başlamıştı. Tamamen gittiğinden emin olup ona dokunan kişilere doğru baktım.

bu kısımdan sonra rahatsız olanlar geçsin direkt lütfen*

"İlk hangınız dokundunuz ona!

Hiç biri  cevap vermedi.

"Demek cevap vermiyorsunuz peki. Zaten her türlü sizi döveceğim."

"Ha? Sen mi? Tek başına?"

"Evet ben tek başıma. Kim olduğumu bilmiyorsunuz sanırım ama size öğretebilirim."

Jaewie'nin yakasından tutup kafasına dizimi geçirip james'in üzerine doğru fırlattım. James ile ikisi yerden kalkmaya çalısırken johny'ye yaklaşıp yüzüne yumruk attım.

"Sen demiştin dimi ona sürtük ha!"

"Ah! H-HAYIR!" 

"Seni öldüreceğim orospu çocuğu!"

Yüzüne bir kaç yumruk daha atıp tekme atmaya başladım. James ve jaewie üzerime doğru gelirken jaewie'nin penisine doğru tekme atıp kendimden uzaklaştırdım. James cebinden bıçak çıkarıp üzerime doğru atlayıp beni yere doğru düşürdü. Bıçağı bana saplamaya çalışırken elimle aniden bıçağı tutmaya başladım. Elim acımıyordu, artık hissedemicek kadar olduğunda üzerimden itip oradan uzaklaşmaya başladım. 

**

Ellerim acıyordu ama şuan onu orada tek bırakamazdım. Elimi bir bez parçasıyla sarıp onun yanına koşmaya başladım. 

Etkisinden çıkamamıştı korkuyordu,ağlıyordu.

"Güzelim. Ağlama artık lütfen. Seni ağlarken görmek beni daha beter ve güçsüz yapıyor.."

Yanına yaklaşıp vücudunu kendime doğru çektim. Hüngür hüngür ağlıyordu. 

O incindiği zaman bende inciniyordum. 

SINIR: 15 OY 20 YORUM 

∂αη¢є'нєєкιHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin