Dedem ve babaannem boş buldukları sandalyeye doğru ilerlediler. Bende boş yer bulmak amacıyla etrafa bakındım.
Babaannemin yanında boş yerler vardı bende onların yanına ilerledim. Oturduğum yer meteor çocuğun karşısıydı. Bana dikkatle bakıyordu.
Güzelliğimden herkesin etkilendiği doğrudur.
Ben meteor un karşısına, üç silahşörlerde sol tarafıma oturmuşlardı. Masadaki herkesin gözü üzerimdeydi.
Bütün gözler üzerimde
Bunu normal karşılıyorum çünkü mahallede herkes birbirini tanıyordu. Haliyle onlara yabancı gelmiştim.
Çaprazımda oturan biz teyze babaanneme yönelik "Yanındaki güzel kız kim Aydan?" diye sordu.
Bu kadından dedikoducu ama iyi kalpli vibe alıyorum.
Babaanneme fırsat tanımadan ben cevapladım. Evet, konuşmaya bayılıyorum.
"Merhaba, ben Anya. Aydan ve Selimin torunuyum." dedim. Babaannesi ve dedesine ismiyle hitap etmeyen de ne bileyim...
Kadın şaşırdı. "Aydan'ın hep bahsettiği yurt dışındaki torunu sen misin?" dedi.
Arkamdan konuşunda namım yürüsün.
Kafa sallayarak onayladım. Karşıya baktığımda meteor çocuk ve arkadaşlarının bana şaşkınlıkla baktığını gördüm. Aralarından bir tanesi bana el salladı. Aynı şekilde tebessüm ederek el salladım.
Daha sonra yemekler geldi. Herkes bir yandan yemek yiyor bir yandan sohbet ediyordu. Yemekle bittiğinde çaylar ve tatlılar geldi.
Bizde misafirlikte olan Sezen Hanım eliyle işaret ederek "Anya bak bu benim oğlum Asrın." dedi. Nereyi gösterdiğine baktığımda şok oldum.
Meteor çocuğu işaret ediyordu.
Neyse adını öğrenmiş olduk.
Abi bu ruhsuz çocuk böyle tatlı Bi kadından nasıl çıktı?
Sezen hanım devam etti. "Sırasıyla Emre, Mert, Alp, Derin, Anıl, Cemre. Bunlar beraber grup. Emre ve Cemre kardeş." dedi gülümseyerek.
Gruba döndüğümde Asrın ve Cemre hariç hepsi gülümseyerek bakıyordu. Onlara başımla selam verdim.
Asrın ve arkadaşları ayaklandı. Sezen Hanım "Oğlum kamelyanın oraya gidiyorsanız Anya'yı da götürün. Burada yalnız kalmasın." dedi.
Asrın bana bakarak "Gelsin anne." dedi.
Ben neden kendimi kötü hissettim?
Emre yanıma geldi ve "Hadi Anya gel. Ben seni takip ediyorum. Seninle ikimiz valla mahhalleyi yakarız kız." dedi. Onlara gülümsedim.
"Aslında gitmesem daha iyi Sezen Teyze. Yorgunum ve dinlenmeye ihtiyacım var." dedim gülümseyerek.
Asrın kaşlarını çattı.
Ne var ne diye çatıyon kaşını. Hem çağırma hem kaş çat.
Sezen Hanım anlayışla başını salladı. Bende 3 silahşörlere döndüm. Rodya hala tıkınmakla meşguldü. Rodyayı dürtükledim. " Seni aç mı bırakıyorum ben? Hadi gidelim." Rodya kafasını kaldırdı ve bana kötü bakış attı.
3 silahşörlerde ayaklanınca tüm masaya iyi geceler diledim. Tam arkamı dönecekken Asrının bakışlarıyla duraksadım.
Zaman kötü kolla götü Anya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rus Kız
ChickLitBabası Türk, annesi Rus olan bir kızın babaannesi ve dedesini ziyaretiyle başlar...