Boynumun ağrısı ile uyandım,yanıma baktığımda Zorya ve Lenya'yı gördüm.Rodya arkamızda oturuyordu.
Uçakla birlikte Türkiye'ye uçuyorduk. Babaannem ve dedemin yanına gidiyordum. Dedemin hasta olduğunu öğrendiğim an 5 yıldır gelmediğim Türkiye'ye gelmek için okulun bitmesini beklemeye başlamıştım. Üniversitem tatile girer girmez son hazırlıklarımı yapıp Türkiye'ye uçuyorum. Dedemgille 5 yıldır Türkiye dışında buluşup görülüyorduk. Bu hastalıktan annem ve babamın haberi yoktu. Dedem öğrendiklerinde buraya gelmek isteyeceklerinden emindi. Ancak onların işlerin aksamasını istemediği için haber vermemişti. Zaten annemgilde 1 aya kalmadan tatile geleceklerdir.
Etrafıma bakındım ve önümdeki suyu açıp bir yudum aldım. Zorya'nın bakışları bana döndü. Umursamayıp tam tekrar uykuya dalmak için arkama yaslanacakken "Uyuma, zaten 10 dakikamız kaldı" dedi arkadan kafasını öne doğru uzatan Rodya. "Adres olarak sadece mahalle adını biliyorum gerisini sizin halletmeniz gerekir" dedim.
Zorya "Pardon da neden sen bulmuyorsun? " dedi, çok mantıklı bir soru sorarak. Ben de "Çünkü siz benim süper kölelerimsiz" dedim. Onlara aslında yaklaşık 16 yaşından sonra ihtiyacım yoktu ancak onlar beni çok sevdikleri için hala yanımdaydılar. Bu açıkçası hem benim hem de ailemin hoşuna giden bir durumdu.Üçüde yüzünü buruşturdular. Bende muzipçe gülümsedim. Onların başına sürekli bela açıyorum ancak bu benim elimde değil. Bela beni buluyor diyorum anlamıyorlar. Sen belalısın diyorlar. Diyemiyorum ki siz kafanızda kurmuşsunuz.
Yaklaşık 7-8 dk boyunca onları boş sorularımla Bunalttım. Günün en sevdiğim aktivitedir onlar sinir etmek. Bu dakikaların sonunda pilot inişe geçeceğimizi duyurdu. 2 dk sonra inmiştik.
Babamın çoktan arabalarımızı ayarlamış olması gerekiyordu. Ve benim minik köpeğimi. Köpeğimi çok seviyorum çünkü minnacık, masum bir bebek.
15 dk sonunda arabalarımız gelmişti. Ben kendi arabama bindim. Üç silahşörlerde başka bir arabaya bindiler. Lenya'ya konumu gönderdim.
Arabayı çalıştırınca gülümsedim. Özlemiştim hız yapmayı. Normalde motor ile hız yapmak daha çok hoşuma gitsede şuanlık süremiyordum.
Ay helloo. Arkadaşlar lütfen hatalarımı iletiniz.
Bu arada "-de, - da" nın ek veya bağlaç olarak yazılmasına hala sıkıntılarım var. Maruz görünüz efenimm.Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rus Kız
ChickLitBabası Türk, annesi Rus olan bir kızın babaannesi ve dedesini ziyaretiyle başlar...