2-Bölüm

63 7 4
                                    


Beğeni ve yorumlarınızı bekliyorum..

 Uyandıktan sonra uzun araştırmalar sonucunda reenkarnasyon olduğumu anladım. 

Bir Türk kızı olarak bu olayların kitaplarda yada internet romanları, webtoon, çizgi roman gibi yerlerde olduğunu sanırdım. Ama biz Türklerin başına da gelebiliyormuş.

Bu gibi konuları okumak bir okuyucu olarak güzeldi. Benim gibi kitabı bilmiyorsanız yandınız diyebilirim.

Sadece özetini okuduğum bir kitapta ne yapacağımı bilmiyorum. Olayın özetinin özetini size açıklama gerekirse. Buz patencisi yan karakter bir kızın bedenindeyim. Ana karakterimiz doğa ve onun yan karakter en yakın arkadaşı Asil doğa, buz pateni yarışması esnasında doğru bir kontrol yapılmaması ve eksik güvenlik önlemleri nedeni ile üzerine düşen ışıklar ile ölmesi ile hikaye örgüsü başlıyor.

Doğa ve Asil iki yakın arkadaş ve kuzen, aslında  anneleri çok yakın arkadaşmış. Asil'in annesi ikinci doğum esnasında bebeği ve kendisi ölmüş. Doğanın annesi ise bir çatışma esnasında 5 yıl sonra öldürülüyor. Asil Doğa Karahanlı yani ölmesi gereken kişi ben oluyorum. Babam yani Mafya Kemal Cihan Karahanlı'nın  tek kızıyım. 

Hikayede benim ölmem ile babam denen kişi kötü bir adama dönüşüyor. Doğanın babası, Kemal beyin kardeşinin eşi doktor Cem yeşil beni kurtaramadığı için Kemal bey, Cem beyi öldürüyor. 

Yeğenini ise Rusya'ya gönderiyor. Ana karakterimiz Doğa ise orada hikayesi başlıyor.

Olması gerekenler buydu ve ben ölmedim, bilmediğim bir bedenin içine hapis oldum.

Şu an bir hastane odasında sol kolum alçıya alınmış bir şekilde yatakta oturuyorum. Yanımda sarı saçlı, yeşil gözlü üzerinde balerin elbisesine benzeyen bir elbise yada kostüm vardı. Gözleri ağlamaktan şişmiş, sağ elimi sıkıca tutmuştu. Ben ise telefon açıp halim merak etmiştim.

Baş karakter kadar güzel bir kızın bedenindeydim. Kumral saçlı, beyaz ten rengine sahip mavi gözlü bir kızdım. Beden yaşım 13 yaşındaki bir çocuk, zihin yaşım ise 27 yaşında bir kadına aitti.

"Doğa, ben iyiyim. Biraz eve git ve dinlen." kız içli bir nefes aldı, "Olmaz, seni bırakamam. Çok korktum sana bir şey olacak diye."

Odanın kapısı açıldı. İçeri beyaz doktor önlüğü giymiş, siyah saçlı kahverengi gözlü 30 yaşlarında bir adam girdi. Herhalde Cem denen karakter.

Doğa elimi yavaşça bırakıp adamın kollarına atladı. "Dayıcım!" 

Ne! dayımı burada neler oluyor. Adam kızı kucağına aldı ve alnını öptü. Kulağına bir şeyler fısıldadı. Kız biraz daha sakinleşmişti. Kızın kalktığı yere geldi, oturmadan önce bana doğru eğilip alnımdan öptü.

Yavaşça sandalyeye oturdu. "Asil doğam, canım yeğenim iyi misin?" dedi ve elimi tuttu.

"İyiyim." kelimesi sadece çıktım ağzımdan. Şaşkın ve tedirgindim ne yapacağımı bilmiyorum.

Bilmediğim bir karakter ve olaylar gerçekleşecek ben bu durumdan nasıl kurtulacağım.

Biri yada birileri bana yardım etsin. İmdat!!!


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 04, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

DOĞAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin