2. kamarádi

20 2 1
                                    

Ráno když jsem se prubudila jsem viděla 4 neznámé obličeje. "Fakt je to kunda. Tu bych si dal." řekl ten snědý z vlasy nahoru.

"Joo ale ta je jen moje hoši a teď vypadnete. A ty jestli chceš něco k jídlu v kuchyni jsou livance." řekl Harry stroze. Milé přivítání. Bože chci domu.

O půl hodiny později když jsem vstala kvůli strašnému hladu. Jsem zamířila do kuchyně. A z vedlejší místnosti jsem slyšela nějakou ženu a..Harryho? Bojím se tam jít co když bude Harry naštvaný i na mě?

Chtěla jsem se vrátit do pokoje s jídlem ale v tu chvíli na mě Harry zavolal protože mě viděl za rohem.

"Omlouvám se za ten křik byla to moje sestra. Jen potřebuju aby si před klukama dělala ty romantický gesta a prostě dělala že si moje holka. Nejsem jeden z těch zlých únosců ale když mě naštveš tak umím být opravdu zlý." řekl a tím mi vyrazil dech. Já? Já taková ošklivá holka a chce abych byla jeho 'holka'.

"A na jak dlouho to máme předstírat? Znám milion romantických gest ale na jak dlouho?" řekla jsem a on Polkl to nevěstí nic dobrýho.

"Asi tak 2 roky. Opravdu se omlouvam jen ses mi líbila a já di nemohl pomoct a řekl jsem že tě musím mít." řekl a mě se asi líbil ten pocit že já jsem pro někoho atraktivní. "Moc ráda budu tvoje 'holka'.

Řekla jsem a on s úsměvem mě objal. Cítila jsem z něho bezpečí. "Teď se můžeš jít najíst jestli chceš. Jenom začali bysme už dneska Zayn nás pozval na jeho oslavu." řekl a já se Usmála "oukej" řekla jsem svůdným hlasem a dala mu pusu na tvář a jakoze 'omylem' jsem se otřela o jeho rozkrok pánví. "Neprovokuj mě si kurva sexy." řekl a já s kroutěním zadku odešla do pokoje.

Ahooj tak jo 2 kapitola
Zdilejte, komentuje, hvezdickujte
Na obrázku Harry a jeho sestra:))

B∆d Dre∆m [cz-story]Kde žijí příběhy. Začni objevovat