4.Otřes.

9 2 0
                                    

Harry vapadal dost zvědavě. Ale já jaksi neměla náladu mu tuhle story vykládat. "Řeknu ti to..ale ne teď jsem unavená." řekla jsem a on se zasmál. Čemu se sakra směje? Vrtalo mi hlavou.

"Nemyslíš si že odjezdu že ne? Jenom kvůli tomu že nemáš náladu." řekl posměšným tónem. Nemám slov. "Víš co? Prosím nech mě tady v křoví. Prosím." řekla jsem už zase uplakaným tónem.

Beze slova odešel myslím že ho ani trochu nezajímám. No možná jsem mu řekla že mě nechá v keři ale přeci tu nebudu jen tak sedět jako úplná troska.

Zvedla jsem se a oprášila si zadek. Chtěla jsem si utřít slzy ale co, stejně tu nikoho neznám.

Jen co jsem vylezla spoza keře vyšel Harry s nějakou blonckou ven držel jí okolo pasu a smál se. Bože. Jelikož jsem na zahradě byla jediná všimli si mě. Harry odtrhl oči nad tím jsem jenom popotáhla a pokračovala ven z jeho pozemku.

Šla jsem dost dlouho až jsem našla nějaký les a v něm vodu. Mířila jsem tam že si sednu a budu přemýšlet. Sedla jsem si na kámen u břehu a přemýšlela co bych asi dělala teď kdyby mě nikdo neunes.

Vzhledem k tomu že je sobota trávila bych to u filmu nebo s Karin. Mojí nejlepší kamarádkou.

Ano..já Mia Edwards mám přátele.

Když jsem tak přemýšlela slyšela jsem jak za mnou Křupla větev. Okamžitě jsem se otočila. Byl tam vysoký kluk s blonďatými vlasy.

"Umm..ahoj já jsem jenom. Slyšel brek. Tak jsem se šel podívat. Je ti něco? Tak sem chodim přemýšlet." rychle jsem se zvedla.

"Ježíš aha promin vyrusila jsem tě a sebrala ti místo. Promin." řekla jsem ale když jsem chtěla odejit chytila mě jeho ruka za zápěstí.

"Nevyrušila a v pohodě s hezkýma holkama se rád podělím." sklopila jsem hlavu a zacervenala jsem se.

Šel si sednout na kámen kde jsem předtím seděla já a poklepal na místo vedle sebe.

Šla jsem si teda sednout vedle něho. "Tak proč si teda brečela?" prolomil to ticho a já začala litovat že jsem neodešla.

"No víš je to složitý a to je jedno je to už dlouho. A vůbec jak se jmenuješ?" zeptala jsem se.

"Niall a ty?" "Mia ale neměl by ses semnou bavit a já bych tu neměla být." řekla jsem. "A proč? Však se nic neděje." "No víš seš milej a roztomilej kluk a já nechci aby ti ublížil. Už půjdu někdy si tě ještě najdu." řekla jsem a bez čekání na odpověď jsem šla.

Ale stejně mě doběhl. "Tak počkej ne? Doprovodím tě. A kolik ti vůbec je?" "19 tobě?" "20 odkud seš?" "jsem z Anglie ale proto. Jsme se přestěhovaly do Ameriky no a teď jsem tady." "aha já pocházim rovnou odsud." zasmál se.

Nějak jsme si povídali až jsme se dostávali k bloku kde byla ta oslava. S Niallem jsme se rozloučili a já šla k domu. Nevím co teď budu dělat.

Vešla jsem na zahradu a rozhledla se okolo. Nikdo nikde. Vejdu dovnitř že si dám aspoň džus. Všude okolo mě tancují spocený lidi.

Dojdu k baru a tam se Harry olizuje s tou blonckou. Asi si ani nevšiml toho že jsem byla pryč. Udělala jsem si piti a jelikož mě vůbec nezajímalo jak to vypadá když si někdo vysává mandle tak jsem odešla k bazénu.

Hned za mnou šla parta puberťaček a skočili do toho bazénu. Bože chci bejt v jejich kůži. Nemusejí čelit Harrymu.

Myslím že 574 slov stačí no možná napisu dneska ještě jednu kapitolu. Hvězdickujte komentujte a sdilejte:)

B∆d Dre∆m [cz-story]Kde žijí příběhy. Začni objevovat