"Řiď ty ne?" řekl sebevědomě Harry a já si teda nasedla na místo řidiče. "A kde ten Zayn bydlí? Zeptala jsem se a upravila si můj Outfit.
Nastavím ti navigaci. Máme jízdu na 2 hodiny...bez srandy. Bezva. " A Harry jak si mě našel? Jsem taková šedá myš ve světě" řekla jsem s trochou posměchu. "Pro mě ne byla si pro mě cíl. A já jsem tě prostě musel dostat." řekl a já se usmála.
Hned jak si toho úsměvu Harry všiml položil ruku na vnitřní část mého stehna. V břiše, nevím proč, se mi rozletěli motýlci. Cítím se jak nějaká přiblblá puberťačka.
Už jsme tam skoro byli. Už jenom....3 kilometry. Harry odmítl sundat tu ruku z mého stehna. Přijeli jsme a Harry vystoupil. Vystoupila jsem taky a Harry si sennou propletl prsty. Bylo to sladké gesto.
Namáčkla jsem se na něj a on mi dal pusu do vlasů. A to tu ještě nikdo nebyl.
Přišli jsme a Party byla v plném proudu. Harry vyvlékl mou ruku z té jeho a chytil mě za bok jak ochranářské. Řekla jsem si.
Zayn k nám s nějakou blonckou hned přiběhl. S Harrym si udělali ten svůj pozdrav a šli k baru, ale já jsem tam zůstala v tu chvíli mě někdo chytl za ruku a vlekl mě na záchodky. Luke?! Co tady k sakru dělá?!
"Ty?! Fuj na tebe už nechci nikdy sáhnout." řekla jsem s nechutí v hlase. "To mě ale vůbec nezajímá. Já na tebe mám chuť." řekl nadrženě. "Nech mě prosím." řekla jsem a ucítila jsem slzy v oku. Ne nechci aby se ta noc opakovala.
Na poslední chvíli roztáhnul nohy a já měla příležitost ho nakopnout a taky jsem to udělala. Kopla jsem ho a utekla do rohu za křoví na zahradu a sedla jsem si tam.
Když jsem si tu noc vybavila.....
*Flashback* (vzpomínka)
Přišla jsem z dalšího vyčerpávajícího nákupu domu. Ale slyšela jsem opilý křik mého přítele Luka. Bože ne. Řekla jsem si."Tady si mrdko. Hledal jsem tě. Chci tě." pozastavila jsem se nad oslovením? Mrdko? Dala jsem mu facku a litovala toho že jsem to udělala. Protože už mě zase chytil za vlasy a táhl mě celou uplakanou po schodech do pokoje.
V tu noc se to stalo.... Po 2 mě znásilnil.
*End od flashback*(konec vzpomínky)
Tak jsem tam seděla a brečela. Byla jsem tak naivní. Myslela jsem že mě miloval. Ještě chvíli jsem tam tak seděla když jsem viděla přes listí toho keře že se ke mě někdo blíží. Harry.
"Tady jsi. Všude jsem tě hledal co se stalo.?" řekl a objal mě. "Je tu. Malém se to stalo." řekla jsem s uplakaným hlasem.
"Kdo tady je? Co se stalo?"
Řekl ustaraně. "Luke. Luke Hemmings."Ahooj je tu nová část
Zdilejte komentuje hvezdickujte