nic chytrého mě nenapadlo:D

11 2 2
                                    

Jak jsem tak seděla u toho bazénu a hrála si s pitím prohlo se vedle mě místo na lehátku. Otočila jsem se na toho dotyčnýho a uviděla Zayna se soucitným obličejem.

"Zrovna jsem viděl Harryho a tu bloncku. Je mi to líto. Přijde s tebou a potom tohle. Je to debil netrap se kvůli němu." kdybys jen věděl.

Bože." škoda že ho tu nemůžu nechat. Odjela bych i bez něj." řekla jsem a na to se Zaynovi oči jakoby rozsvítili. "Co je?" "víš něco mě napadlo mám tu kamarády a jeden z nich je takovej jejich šofér. Co kdyby Harryho odvezl domu a ty tu přespala?

Mám tu volné pokoje." řekl a usmál se. "Nebudu tě otravovat?" řekla jsem a on si mě stáhl do objetí. "Jistě že nebudeš."

Potom už se jenom zvedl a viděla jsem jak jde k nějakému vysokému hnědovlasému Klukovi a něco mu šeptá. Ten šel za Harrym a odtáhl ho od bloncky šli k autu. Harry se vztekal a mírně zavadil pohledem na mě.

Já jsem se otočila a koukala znovu do vody. Slyšela jsem jak někdo kde za mnou a pak mě zvedl za vlasy. Byl to Harry. To je jasný.

"Auu nechápeš že já s tebou nikam nejdu?! Měl si o sobě přemýšlet před tím než sisi to tady málem rozdal s blonckou."

Dal mi facku až jsem spadla na zem. V tu chvíli přiběhl Zayn a chytl mě abych se zvedla.

"To se dělá? Kurva Harry vzpamatuj se. je to holka a ty máš stokrát větší sílu jak ona."

Nadával Zayn ale potom se mi nějak zamotala hlava a já upadla.

Pohled Harryho.
Co jsem to sakra udělal? Jsem debil. Ani si neuvědomuju že je mi z mého života tak zle že bulim jak malá holka.

Já jsem takovej hajzl. Co si teď o mě bude myslet. Jak jsem ji tak držel za ruku tak jsem slyšel otvírání dveří a do nich vešel doktor.

"No byla to pořádná rána. Takže nic neslibujeme a ještě něco. Možná bude mít problém s pamětí." řekl doktor a odešel.

To muselo bejt hodně silný. Znova jsem se posadil na stoličku a hladil jí po ruce.

pohled Mia.
Slyšela jsem doktora říkal o mě informace. Prej bych možná měla mít ztrátu paměti. No ale já si ho pamatuju a proklínám se. Protože normální holka by mu to už neodpustila ale já evidentně nejsem normální.

Ano budu uražená ale zas tak zlé to nebylo. Zasloužila jsem si jí. Slyšela jsem zavrzání stoličky a potom jsem cítila hlazení na rukou.

Už jsem chtěla usnout ale slyšela jsem jak dotyčný brečí. Harry...kvůli mě brečí. "Nebreč" řeknu jako kdyby mě někdo škrtil.

Posledníma silama jsem otevřela oči a Harry zvedl pohled.

"Mio..moc se ti omlouvám. Pamatuješ si mě?" zeptal se s jiskřičkama v očích. "Ano bohužel." zasmála jsem se.

Se smutným pohledem sklonil hlavu. A tekly mu slzy po tvářích. Zvedla jsem mu hlavu a utřela slzy. Podíval se na mě.

"Hej nemám sílu. Nahni se ke mě idiote." řekla jsem a zasmála se. Nadzvedl se a chytl mě za lícní kosti. Jen se na mě koukal. "No tak polib mě." řekla jsem a on mě opatrně políbil.

562 slov lool jsem sikulka
Sdilejte, hvězdickujte, komentujte

B∆d Dre∆m [cz-story]Kde žijí příběhy. Začni objevovat