6. pustili mě.

14 0 1
                                    

O 3 dny později:
Pohled Mia.
Dneska mě pouštějí domů z nemocnice. Párkrát se u mě zastavil i Zayn.

Harry mě už štve svou opatrností. "Chceš pomoct s chůzí?" "Jo prosím Harry" řekla jsem a ona si mě vzal do náručí jako princeznu.

Bylo to roztomilé. Chytla jsem ho okolo krku a zabořila jsem mu hlavu do krku.

Usmál se nad tím a pokračoval na druhou stranu parkoviště. "Hele Mio víš přemýšlel jsem a chceš ještě bydlet u mě? No já bych se ti totiž ani nedivil kdybys nechtěla" "Co blbneš to co si udělal ke za náma a nebudeme to řešit. Budu bydlet s tebou teda pokud mě tam chceš."

"Tebe bych chtěl všude po svým boku." jemně jsem ho praštila do ramene. "A to co si mi nechtěla říct na té party řekneš mi to?"

"Harry je to složitý. A já nechci aby seš na mě koukal jako na špínu. Víš co? Až přijedeme řeknu ti to." Harry kývnul a dál se věnoval cestě.

V autě panovalo trapné ticho. V půlce cesty mi položil ruku na stehno a hladil mě uklidňovalo mě to.

Když jsme dojeli chtěla jsem se zvednout ale hrozně mě píchlo v boku. A zakřičela jsem.

Harry okamžitě přiběhl a vzal si mě zase do náručí. "Kdybys počkala tak bych tě odnesl si v pořádku?"

"Ano jsem Harry a počkej dej mě dolu." nemohla jsem si to odpustit ale co když se ke mě bude chovat jinak až mu to řeknu? Políbila jsem ho chytil mě za boky a jazykem polibek prohloubil. Zapletla jsem mu ruce do kudrlinek.

Odlepila jsem se. Usmál se a šel dál a já se snažila jako normální člověk jít za ním ale píchalo mě to pořád v tom boku takže jsem šla křečovitě.

Došli jsme a on se usadil ke stolu v jídelně. A čekal až si sednu a řeknu mu to.

Sedla jsem si a vydechla vzduch. "Nebude se ti to líbit ani mě se to nelíbilo."

"Prostě jak jsem brečela tak to mělo dost dobrý důvod. Objevil se tam kluk s kterým jsem chodila a jelikož jsem byla panna a bála jsem se toho. Jeden večer přišel opilý a nejdřív mě zmlátil a potom znásilnil.

Na té party mě zatáhl na záchody a chtěl to udělat znovu. Ale já jsem stihla ho kopnout mezi nohy." dořekla jsem to a odvrátila jsem zrak. Nechci vidět jeho reakci.

Slyšela jsem odsunutí židle. A potom jenom kroky k té mojí. Zvedl mmě ze židle a pořádně mě obejmul. "Mio, ty nejsi špína. To on je. Tohle je svinstvo. A už vůbec bych ti tohle neudělal znovu. Mám pocit že od tý pusy v nemocnici jsem se do tebe zamiloval."

Vyrazil mi tím dech. Zamiloval? Takže nejsem jediná která to takhle cítí? "Harry nejsi jedinej. Každou chvíli jak si byl u mě v nemocnici jsem měla nutkání tě políbit."

Odtrhl se ode mě a podíval se mi do očí. Políbil mě a stiskl mi zadek. Usmála jsem se do polibku.

Pustil mě a řekl mi ať si du vybalit do jeho pokoje. Takže nebudu mít tamten pokoj ale budu s ním.

Sešla jsem dolů a Harry si zařizoval nějaké papíry do práce a já přes něj pokračovala do kuchyně. Uvařila jsem špagety. Když už byli hotové tak se Harryho ruce obtočili okolo mého trupu.

Dal mi pusu do vlasů. "Co mi to tady vaříš?" zavrněl mi u ucha.

Beze slova jsem mu nandala a dala mi to na stůl. S hlasovým pohledem usedl ke stolu. "Harry a co vůbec děláš za práci?" zeptala jsem se zvědavě.

"No, dělám v takové obrovské firmě. A proto si můžu tohle všechno dovolit." řekl a já přikývla. Po večeři jsem umyla nádobí a šla si lehnout Harry už ležel na posteli rozvalenej.

Usmála jsem se nad tím a otočila ho. Ze spánku vykřikl moje jméno.
A začal se hrozně rychle potit. "Harry pst Harry! On se probudil a přitáhl si mě k sobě. Asi zlý sen. Hned zase usnul a já chvilku po něm.

Lool 669 slooov
Sdilejte komentujte hvězdickujte
- a jelikož mám mobil úplně na hovno nešel mi přidat cute obrázek.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jun 15, 2015 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

B∆d Dre∆m [cz-story]Kde žijí příběhy. Začni objevovat