Evet şu an tahmin ettiğiniz gibi okuldayız. Yanımda Hira değil Berke oturuyor. Sevgiliyiz heralde. İnanın bunu bende bilmiyorum. Berkede beni ona çeken bir şey var.
Dersin başlamasına daha çok var. Önümüzde Nazlı ve Hira, arka sırada ise Meriç ve Aras var. Fakat Meriç daha gelmedi. Eylemden hiçbir haber alamıyoruz. Melis bugün okula gelmedi. Borayla Cenk ise en arka sırada oturuyorlar. Uff kimse konuşmuyo çok sıkıldım ya!!
Az önce Meriçin sınıfa girmesiyle hepimiz ayaklandık. Çok telaşlı ve kavgadan çıkmış bir tipi vardı. Dudağı patlamış, çenesine doğru kan akıyordu ve elbiseleri yırtılmış bir biçimdeydi. Berke:
+Noldu oğlum anlatsana.
-Seninle konuşmam gerek. Özel.
+Yürü.
Berke. Meriçin kolundan tutarak dışarı çıkardı. Hira ağlamamak için kendini zor tutuyordu. Aras:
+Hadi. Oturun ve sakin olun.
-Ne oldu böyle.
+Zamanı gelince anlatırlar.
Off neler oluyor böyle? Tam da mutlu oldum derken. Bu neyin nesi?
Dersin ortasında resmen saniyeleri sayıyorum. Son ders ama Meriç ve Berke henüz gelmedi. Noldu acaba? Ve işte o ses. Sonunda zil çaldı. Oh be! Bir asır geçti sanki!
Hemen çantamızı toplayıp dışarı çıktık. Hira, Bora ve Cenk beraber gidiceklerdi. Bizde Arasla beraber Berkenin arabasıyla gidicektik.
+Nereye gidiyoruz?
-Berkenin evine.
Bir süre sonra Berkenin evinin önündeydik. Arabadan inip ilerledik. Cenklerde bizimleydi. Zile bastık ve bir süre sonra kapı açıldı.
+Geçin.
Diyerek içeriyi gösterdi. Ama Berkenin evi burası değil ki. Neyse çıkar kokusu yakında.
Oturma odasına girdiğimizde Meriç karın bölgesi sarılı bir şekilde yatıyordu. Oturduk ve Berke konuşmaya başladı:
+Meriç bıçaklanmış
-Ne? Bunu kim, niye yaptı ki?
+Bilmediğiniz şeyler var.
-Anlat o zaman.
+Hakan . Adı Hakan Ateş. Kendisi benden intikam almaya çalışıyor ve çevremdekileri kullanıyor.
-Bunun sebebi ne?
Dememle birlikte birbirlerine baktılar. Sessizlik oluştu. Korkmaya başlamıştım.
-Anlatacak mısın?
+Kardeşi Burcu. Bir zamanlarki sevgilim. Kızda ruh hastası gibi bir sorun vardı. Evlenme planları yapıyordu kendince. Sürekli onunla olmamı, herşeyi onunla yapmamı istiyordu. Bu durum beni iyice sıkmıştı. Ondan ayrıldım. Sonra...
-Evet sonra?
+Sonra kız deli gibi şeyler yapmaya başladı. Bu süre içinde tecavüze uğramış. Dayanamayıp kendini astı. Abiside benim yüzümden olduğunu düşünüyor ve etrafımdakilere zarar vermeye çalışıyor.
Nazlı hemen atıldı:
-Evet. Bence suçlusu sensin.
+Hayır küçük hanım bu bildiğin gibi değil. Burcunun ilk aşkı var. Ata. Atayla çok büyük bir aşk yaşadılar. Neden oldu bilmiyorum ama Ata Burcudan ayrıldı. Zaten benimlede Ataya inat sevgili oldu. Yani hep onu sevdi. Ben ayrıldıktan sonra ise Ata kendine yeni bir sevgili bulmuş ve Burcuda bunu duyunca delirmeye başladı.
Hepimiz ağzı açık bir şekilde Berkeyi dinliyorduk. Yani Meriç ve Aras hariç. Cenk hemen sordu:
-Peki sen bu kadar şeyi nasıl biliyorsun? Burcunun hakkında?
+Abisi Hakan çok iyi dostlarımdan birisiydi. Eskiden.....