8

1.6K 73 3
                                    

"of kaan akat , bari bir yudum alsaydım" dedim içeceğimden biraz içerek. Kaan akat tam önümde arkasında da adamları vardı. Benim adamlarda kaanın adamlarına silah doğrultuyordu, kaanın adamlarıda benim adamlara. " ama karacım olmaz ki böyle biz tek olcağımızı sanıyordum" dedi abilerimi göstererek. Bio abiler sinirlenirken ben sakince" kaancım otursana benim nasıl misafirperver olduğumu iyi bilirsin ve adamlarına söyle silahlarını indirsin yoksa ben indirmesini iyi bilirim" dedim. Kaan yüzündeki sırıtmayla yerine oturdu ve adamlara işaret vererek admalar silahlarını indirdi. Bende parmağımı 2 kez şıklatarak adamlarımın silahları indirmesini istedim. Kaan " ahh kara soylu artık benim birini almam lazım" dedi. Bio abiler sesizce bizi dinlerken "ahh kaan akat artık sen birini alman lazım değil benim birinin canını almam lazım sen nasıl alacağımı iyi bilirsin" dedi onu taklit ederek. kaan zorla yutkunurken ben kahkaha attım. Kaan korkuyordu ama sadece göstermiyordu korktuğunu. " evet ahemmt al bunları odalarında dinlensinler "dedim Ahmet adamlarımla adamları ve kaan akatı alaarak arkadaki odaya gittiler. Kaan " hayır" diye bağırsada ben içeceğimi içiyordum.  Barlas " o kimdi" dedi "canına susmamış biri" dedim ve ayağa kalktım Onlar da ayağa kalkınca motoruma doğru yürüdüm. Onlar arabaya binerken ben anayola çıkmıştım bile .

Bütün aile  (buğra ve balım yok )benim konuşmamı beklerken Ali bey "evet kızım seni dinliyoruz" dedi. Boğazımı temizleyip konuşmamaya başladım. " 15 yaşına kadar şiddet gördüm. 6 yaşından sonra da evin işlerini ben yapar, ailem ise izlerdi. Parka hiç gitmedim, oyuncağım hiç olmadı. Kısaca üvey aileyle ne güzel bir anı ,ne iyi bana bir davranışları vardı. 15 Yaşın 4 ağustos doğum günümde evden kovuldum.  Ateş ve suyla 6 yaşından beri arkadaşım. 15 yaşından sonra kötü işlere karıştım. Dövüşlere katıldım araba - motor yarışlarına da hatta en son araba yarışında kara benim. Kara soylu olarak bir şirket, az önceki ve daha nicesi olan barlar, kumarhaneler, buğranın okulu dahil 3 tane okul, Dna testi olduğumuzla birlikte 4 tane daha hastanem var. Ben 4 kişilik biriyim. Çocuk bela, Bela, Kara soylu ve karabela evet mafya olan kara bela. Ateş ve suda benle birlikte bu yolda gitti. çocuk bela olunca mutlu biri oluyorum eski günleri anmamak için. Şu an karşındaki olan bela normal düz bela. Gerisi korkutucu biri. Evet bu kadar yeter ben odamdayım dinlenicem" dedim. Ağlayan annemi , şaşırıp kalan abimleri ve babamı bırakıp odama gittim. Evet onları kabul etmiştim tek boran biraz sıkıntı barlas ve berk abi bana iyi davranmaya başlamışlardı. bartu abi geldiğimden beri bana kötü davranmamışlardı. 

Üstüme ayıcıklı pijamımı giymiş yatışa geçiyor-kapım tıklandı

"gel" kapıyı açıp yatağıma oturdu ,barlas abi ellerimi tuttu." güzelim geldiğinden beri sana çok kötü davrandım gerçekten köpek gibi pişmanım biz eğlenirken sen çok kötü şeyler yaşamışsın ama bizde kötü şeyler yaşadık mesala bella (karışan kız) benim için önemli dosyaları yaktı, ben  2 yıl yürüyemedim ve nicesi... sen artık çok güçlü bir kız olmusun. Beni affedebilir misin abicim nolur gerçekten pişmanım" dedi. gözünden bir yaş aktı.  barlas abiye sarılıp "seni afederim abi" dedim. ilk donup kalsa da hızlıca kollarını bana sardı. " bebeğim birlikte yatalım mı ... ya da boşver  ben gidiyim" dedi ayaklanırken elini tuttum. " olur abi" dedim yatağanın kenarına kayarken barlas abi şoktan çıkıp beni kollarıyla sardı." iyi geceler güzelim" dedi.

"iyi geceler abi" dedim.


BELA ( GERÇEK AİLEM/MAFYA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin