11

1.2K 63 4
                                    

yorum yapar, yıldıza tıklarmısınız bebişlerim :) 

sonunda mardinden dönmüştük. Şunu fark etmiştim ki ; ailemle mutluydum, su ve ateşe biraz fazla iş vermiştim ve en önemlisi

OKULA ARTIK GİTMEM LAZIMDI

Tamam babamın okuluydu mafyaydım falan ama okula gitsem fena olmicak o yüzden yarın okula gidiyoruz. 

Şu an şirketteki işleri halletmiş buğra ve balımla oyun oynuyordum. Ayşe abla bizi yemeğe çağırınca yemek odasına gittik.  Konuçmaya başladım

" baba artık okula gitmemiz lazım" dedim. Babam beni onayladı. Ateş ve suda benle gelcekti. Buğra ofladı. Babam " ablaya oflanmaz" dedi. Buğra sinirle yine ofladı bende onu taklit ettim. Yemek süreci eğlenceli geçmişti.

 Şimdi ise ateşin batırdığı hesapları düzeltmeye çalışıyordum. Peki ateş napıyor ?

Suyla partidee !!!

Ben mardindeyken biraz fazla çalışmışlardı. O yüzden bir şey demiyordum zaten  demezdim de. 

Sabah olunca okula hazırlanmaya başladım. Buğranın oflamalarını duyabiliyordum. Tamam sevmiyon da okulunu ablanın okulu yani !

hazırlanmaya başadım. Siyah bir swet ,krem rengi bir etek giydim. Ayağıma da siyah botlarımı da  giydim. 

Sırt çantamı da alıp kahvaltıya indim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sırt çantamı da alıp kahvaltıya indim. Kahvaltıda abilerimin eteğin kısa olduğu sözleriyle bitmişti. Oflayarak masadan kalktım. " yeter kendinize gelin ben istediğimi giyerim sizin karşınızda bela kara var , sizin karşınızda kara bela var "dedim sırıttırak. Abilerim sus pus olmuştu." Buğra hadi " dedim. Buğra son kez çayından içip ayağa kalktı.  ben arabaya sürücü koltuğuna geçerken buğra arkaya oturdu. 

Buğrayı okulla bırakmış, şimdi kendi okuluma gidiyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Buğrayı okulla bırakmış, şimdi kendi okuluma gidiyordum. Okulla gelince park alanına arabayı park ettim. Ateş ve su gelmişlerdi bile. 

Herkes bize bakıyordu. Aldırmadan müdürün odasına gittim.  Ateş ve suda benle geliyordu. Suya bakan erkekler ateşin öldürücü bakışlarıyla önüne dönüyor, Ateşe bakan kızlar suyun öldürücü ateşleriyle önüne dönüyordu. Güldüm. Müdürün odasına geldiğimizde dan diye içeri girdim. 

Dan diye girmeyi severim :)

Müdür tam bir şey diyeceken beni görünce sustu. Ayağa kalktı. " hiç labiliğe gerek yok , hangi sınıf" dedim. Müdür " 12-A dedi bende kafamı ağır ağır sallayarak çıktım.  su bana işle ilgili bir şey anlatıyordu.  Ateş ise elini sevgilisinin omzuna atmış yürüyordu. Sınıf kapısına gelince Su sustu. İçeri dan diye girdim. 

Dedim size  seviyorum dan diye girmeyi :)

Öğretmen " neresi burası, şimdi kapıyı tıklatıp girin" dedi. Ben dinlemedim en arka sıraya geçtim Ateş ve su da bir önüme. Öğretmen " hadsizler babanın okulu mu burası, uğraşamam sizin gibi ergenlerle kendinizi tanıtın" dedi. " Hocam şimdi şöyle ben bela Kara , önümdekiler canlarım Ateş Han ve Su Acar ve burası babamın okulu "dedim rahatlıkla. Herkes bize yani bana şaşkınlıkla bakıyordu 

aaaa

yeter

ne baktılar

neyse diyerek kafamı kollarımla sıraya gömdüm.  ders bitince ateş ve suyla kantine gittik. Bütn gözler bizdeydi .

Umursamadım. Kendime kahve aldım. Ateş ve suyla kahveleri içip, iş konuşuyorduk. Okulda  iş konuşmakta neysee

Okulda fatih diye bir çocuktan konuşuyorlardı. Neymiş yakışılıymış, neymiş mafya tipliymiş falan fison :/

Kantinin kapısı açılması ile bütün gözler oraya döndü. Bende oraya bakınca tanıdık geldi.

Bir dakika bu yakışıklı, tatlı, sevecen , sinirli , bizim futbol takımında ama eskiden, mafya  olan ve ayrıca benim eski sevgilim 

Fatih değil miydi. 

Ne işi vardı bur da , bur da olduğumu nerden anladı bilmiyorum ama ilk benle göz göze geldi 

YOK ARTIK 

Biraz kısa olamaya başladı ama öbür bölümler uzun olcak size söz veriyorum. Beni çok mutlu ediyorsunuz hikayemi  okumakla ama öbür hikayeme de bakmanızı tavsiye ederim. Sizi çok seviyrum yeni bölümde görüşürüz :)))

BELA ( GERÇEK AİLEM/MAFYA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin