17

561 24 7
                                    

SELAMMMM BEBEKLERİMMMMMMMMMMMMMMMMMM

BAYRAM OLDUĞU İÇİN BÖLÜM BİRAZ ZAMANIN DA GELMEDİ. ÖZÜR DİLERİM 

NEYSE İNŞALLAH BEĞENİRSİNİZ,BÖLÜME YORUM YAPMAYI YILDIZLARA BASMAYI UNUTMAYIN ÖPÜYORUM HEPİNİZİ 

MUAHHHHHH

O telefon konuşmasından sonra nasıl motora atlayarak hastaneye geldiğimi hatırlamıyordum. abimler koltukta otururken balım ve buğra evde ayşe ablanın yanında kalmıştı. ben ise yerde oturuyordum. Barlas abi yanıma gelip benim gibi yere oturdu. Birine sığınmak ister gibi omzuna yatarak ağlamaya devam ettim. Barlas abim kolunu omzuma atarak beni kendine daha çok çekti.

"hepsi benim suçum" diyerek bağırdım. Abimler bana bakarken barlas abim beni kendine daha çok çekti. Abimin kollarından zorla kurtularak ayağa kalktım. " eğer ben evi terk etmeseydim bunların hiçbiri olmicaktı." diyerek daha çok bağırdım. Bartu abim ayağa kalkım yanıma gelmeye çalışınca bi adım geriye attım. kafamı iki yana sallayarak "benim suçum" dedim ve hastanenin çıkışına koşmaya başladım.

uçurumun kenarında oturuyordum

arkamdan kimse gelmemişti. Yanımdaki dışında 

gelmelerini de isteyen yoktu onun gelceğini beni bulcağını biliyordum. kollarında ağlıyordum

eskisi gibi

FATİHİN AĞZINDAN 

Kollarımın arasında ağlayarak uyuya kalmıştı. Belayı kucaklayarak arabamın arka koltuğuna yatırdım. 

Eve geldiğimde belayı kendi yatağıma yatırarak, saçlarını okşamaya başladım. O bunları hak etmiyordu. Belanın yanına yatarak bende uykuya daldım.

Gece telefon çalmaya başlayınca belaya dikkat ederek telefondan kimin aradığını bakmaya çalıtım

berk

"fatih kardeşim, bela yanında galiba ama çok üzgünüm onun da bilmesi lazım başımız sağolsun" dedi ağladı ağlıcak sesiyle.

ben bunu nasıl belaya söylicektim?

bölüm çok kısa ama çok hastayım eğer yarın daha iyi olursam daha uzun bölüm gelcek

fatih sözü ;)

öptim sizleri

BELA ( GERÇEK AİLEM/MAFYA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin