Peşimden biri ismimi seslenerek koşuyordu kendimi o kadar çaresiz hissediyordum ki tarifi yoktu ben koşarken biyan da önümde biri belirdi. Korkuyla gözlerimi açtım kan ter icinde kalmıştım.
Rüyanın etkisinden kurtulup Saate baktığımda 7:57 olduğunu gördüm okula gec kalmak üzereydi henen yataktan kalktım ve aceleyle banyoya girdin on dakikada duş alıp okul formamı giydim.
Aaa ben kendimi tanıtmadım ben YEŞİM 19 yaşındayım annem ben doğarken ölmüş o yüzden babam bana çok değer verir ama babam benim öz babam deyil ama hiç hizetirmedi boyum 1'55 biliyorum çok kısa ama bunu ben seçmedim bide ben dançyım ama bu boyundam ötürü çok zor oldu baya uraştım yani
düşüncelerimden ayrıldım ve
Hemen ayakkabılarımı giyip okula koştum okulun bahçesine girerken biri bana seslendi arkamı dönünce gizemi gördümG nasılsın yeşim.
Y iyim gizem sen.
G bende iyim smıfa geçelim?
Y olur geçelim
Biz sınıfa geçrkeen Hatice hoca ile karşılaştık beraber sınıfa geçip derse başladık Hatice hoca bizim Dans hocamızdır iyi bir insandı dersi çok çok çok eylencli bir dersti ve ilk üç ders dans derdi eylence li geçer ama hatice hoca ilk dersi boş geçitirdik ve bitmişti danstan sona dövüş kursuna gidecektim babam istemişti kendimi korumam için ama ben
becereniyordum biyan da aklıma bu gün gördüğüm rüya geldi kendimi huzursuz hisetmeye başladım ana fazla umursanadım sonuçta bir rüya dimi ama
zil çalınca bahçeye çıktım biraz tuhaf hisetyordun. Sanki biri beni izliyormuş gibi hissediyorum.
* okul bitmişti çıkışa doğru ilerledim eve giderken arkamdan bir araba yanaştı iki kişi arabadan inerken kaçmaya çalıştım evet çalıştım çünkü ancaiki adım gide bildim kollarımdan sertce çekildiğini hisetim ve beni zorla arabanın icinde iktirdiler bağırmaya çalışayım dedim boğazıma bıçak dayadılar.
Adam: eyer sesin çıkarsa sana aklının alamicağı şeker yaşatırım haberin olsun!
Diyince susmaktan başka çarem kalmadı.
Y: benden ne istiyorsunuz ben size ne yaptım diye aglamaya başladım.
A: birincisi senden bişey istemiyoruz,
ikincisi sen deyil baban yaptı.Bunu duyunca başımdan aşağıya kaynar yağ dökuldü.
Y: ne ama benim babamın sizin gibilerle işi olmaz.
A: sen öyle san.
Bu ne demekti benim baban polis galiba o yüzden beni kaçırdılar ben düşünürken başımın arkasından bir bez uzandı.
Y: n-ne yapıyorsunuz? diye çrpınmaya başladım adanın sesiyle irkildim.
A: rahat dur!
Gözlerimi bağladı ve beni eski posisyonuma getirdi tahminimce on ila onbeş dakika sonra araba durdu kapı açılma sesi duyunca biyan dan kolumdan cekilmeye başlandı o kadar çok korkuyordum ki kendime engel olamadan titremeye başladım beni sürükleyerek bir yere getirdiler gözlerim bağlı olduğu için göreniyordum tekrar kapl acılma sesei geldi beni yere fırlattı ve kapıyı kapattı gözümün bandajını çıkardım.
Eteafa bakındım bu oda baya büyük bir odaydı hemen burdan kaçmam gerek diye ayaga kalktım camdan kalkınca bahçede bisürü gibi dagılmış korumalar vardı.
Biyanda kapı açılama sesi geldi arkamı dönünce korkunç bakışlı bir adam bana doğru geldi.
Meraba ben Ömer senin mstakbal kocan. Bu ne demek?
Ö: seninle evlenip babana ve sana çok acı çektiricem.
Dedi ve odadan çıktı. kapıyı kilitleme sesi geldi henen kapıya koştum ama çoktan klitlenmişti bağırmaya başldın.!
"imdaaaaat yardım edim kimdese
yokmu" kimse yoktu o kadar çok bağırdım ki yavaş yavaş gözlerim kapanmaya başladı ben neyin içine düştüm böyle diye düşünürken iyica uykuya daldım.Umzrın bölümü beyenmişinizdir okoduğmuz için teseşürler. 😘😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın esiri
ActionMafya lideri sürekli mekanlarına baskın yapan polisin kızını kaçırır. Bölümler hakında yorum yaparmısınız