İyi okumalar❤❤
Yeşimin anatımı
Gözlerimi yavaş yavaş açtım belimde bir ağırlık vardı kafamı biraz arkaya çevirdim ömer arkamda bana sarılarak uyuyordu korkuyla yataktan kalkmaya çalışyım bakı çalıştım çünkü beni bırakmadı aksine daha sıkı sarıldı artık pesetim ve odaya göz gezdirdim ve burası başka evdi ve başka oda ben neden burdaydım ve neden aynı odadaydık?
Ben bunarı düşünürken polis siren sesi gelmeye başladı ömer aniden yataktan kalkıp bana baktı yataktan kalkıp odadan çıktı bende peşinden indim dış kapıdan çıktık karşımda babamı gördüm beni görünce gözleri parladı babama sarılmak için hamle yaptım ama ömer kolumdan tutup beni kendine çekti.
"nereye gidiyorsun sen?!" bunu tıslar gibi söylemişti bana sinirle bana bakıyordu"babama gidicem bırak! "
Kolumu kurtarmaya çakıştım ana olmadı aksine daha fazla canımı yakmaya başladı babam bize yaklaştı ve"bırak kızımı canı yanıyor görmüyormusun"diye bagırdı ömer gülerek "karıma nasıl davranacagım seni ilgilendirmez!" diye bagırdı o az önce karımı dedi? Ama bu nasıl olur?
Kolumdan tutup beni eve götürdü kapıyı kapatıp beni fırlatırcasına bıraktı ona dönüp "sen ne evliliyinden bahsediyorsyn?" dedim bana şaşkın bir şekilde bakıyordu
benim ellimi tutup yukarı kaldırıp parmağımı gösterdi parmağımda lercivet bir renk vardı yüzüne baka kaldım benim parmak izimle evlendi ama nasıl hangi ara yaptı bunu "nasıl yaptın bunu"? dedim bana sırıtara bakıp"
sen kaçmadan önce parmak izini almıştım"dedi tam azımı açmıştım ki bir kız bize bakıp gülüyordu "abi yengemi getir yemek hazır" dedi o kız bana yenge mi? dedi gerçekten delirmek üzereydim şimdi ben yam
kapıdan çıkacaken ömer kolumdan tutu ve beni yukarı cıkardı beni odaya götürdü ve beni yataga atı ben kalana kadar kapıya gitti ve kapıyı kilitlrdi kapıyı yumruklamaya başladım"aç şu kapıyı" "bırak beni" "benden ne istiyotsun?" diye bağırdım ama ses yoktu ne kadar dır burdayım bilmiyorun ana bir süre sonra uya kaldım.
Ömerin anatımı.
Kapıyı kilitlryip aşagıya indim ve güneşe bakyım hala bana bakıp gülüyordu "abi bayabaya sen yengeni seviyorsun" dedi bende çeketimdeki davetileri aldım ve baceya çıkıp yesimi seven o ite verdim "al mert bizim düyün davetiyemiz gelirsin umarım" dedim çok dinirlendi ve yakama yapıştı ve"o benim biz evlenecektik"" o benim arım olacaktı "
"o benim" dedi bende sinirlenip yakamı bıraktırıp yumruk atın hemen yere düştü ve üstüne çıkıp yumruk atmaya başladım"eyer benim karıma yaklşırsan seni öldürürüm" dedim üstümden kalkıp eve girdim güneşe bakıp"yeşime yiyecek bir şeyler götür"dedim güneş başımu
salayıp mutfaga giti bende koltuga oturup vizkimi yudunladım biraz içince güneş ellinde tepsi ile mtfakyan çıktı benda koltuktan kalkıp güneşin ellinde tepsiyi aldım ve yukarı odamıza çıktım ve kapıyı açtım ama zor iktirdim kapıyı karşımda yeşimin
uyduğunu gördüm tepsiyi kenara bırakıp yeşimi kucagıma aldım ve yataga tatırdım yanına yatıp kendime cektim ona uyku ilacı vermem işe yarıyordu ve hemen uya biliyordu sürekli yorgun kluyordu yeşimin yanagından öptum ve sım sıkı sarıldım ve uykuya daldım.
Bölüm sonuuuuuu😊😊
❤❤❤❤❤❤❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın esiri
ActionMafya lideri sürekli mekanlarına baskın yapan polisin kızını kaçırır. Bölümler hakında yorum yaparmısınız