Chloe's pov
Vi sitter fortfarande på golvet och håller om varan. Plötsligt slår en tanke mig och jag börjar skratta lite. Raily tittar undrande på mig. "I didn't really thouht my first day of school would be like this" säger jag och skrattar enu mer. Raily börjar också skratta "I never tho...." han pausar mitt i meningen och hans blick fastnar uppåt. Jag ser att han blir lite stressad och hans ansikte får några toner i rött. "Hello sweethearts" säger en mörkare röst i en lite retande ton. Jag tittar också upp och ser en kille som faktiskt är ganska lik Raily i utseendet.Plötsligt känner jag mig lite obekväm när jag sitter och kramar Raily och man kan dessutom se att båda gråtit. Raily kravlar sig ur greppet och ställer sig upp. Jag gör med det. "Stop staring fool" säger Raily till killen. Om blickar kunde dödat hade det varigt jävligt döda nu. Killen bara flinar "who is she" frågar han efter ett tag och nickar mot mig.
Jag tar själv initiativet och svarar på frågan "Chloe"
Han tittar nästan lite förvånat på mig över att han ens fick ett svar. "What's your name, then?" Fortsätter jag. "Jackson, but they call me just Jack".
En pinsam tystnad uppstår, läääääänge.
Tillslut bryter Jackson tystnaden. Äntligen, tack o lov. "Why did you hug each other?" Men den frågan var jag inte så sugen på att få.
Ingen kommer på nått svar "ehhh" "why" frågar Jackson igen "why not" bara slinker ur munnen på mig. Jag ser att båda kollar konstigt på mig, Raily säkert för att jag inte sa det mest passande och Jackson ser nästan ut att börja skratta närsomhelst. Som jag sa han brister ut i skratt "why do you laugh?" frågar jag. "Be..be..because Raily would never hug a random girl" han fortsätter skratta. "Im not a random girl". Jag ser hur pinsamt Raily tycker det är just nu, tycker faktist lite synd om honom. "Okay, so Raily who is she?" Han tittar på Raily. Raily blir tyst, som han varigt hela tiden. "He just show me the school because I'm new here." Efter som Raily är tystare än en mus så sa jag det. Var det så svårt Raily? "Exacly" instämmer Raily, förvånad över att han sa nått. "Have you both cried?" Undrar Jack sen "please can you just stop with your dumb qestions and go?" Seriöst jag börjar bli väldigt arg på honom nu. "Why" "GOOO AWAY, PLEASE" skriker jag nästan på honom. "Okey, okey take it easy" "thank you" säger jag och ler.Raily's pov
"Thank you for getting him away" och jag menar det, mycket väl. "It was easy" säger hon med en stöddig röst och ler. Jag studerar henne länge inan hon avbryter mina tankar "so I have missed much of the schoolday today. The lesson we have now is......?" Frågar hon. Inte helt säker men tror vi har matte
"Have you the schedule?" Undrar jag "No" "okey, but I think we have math" "show me the way, then" hon ser förväntansfull ut.Chloe's pov
Som Raily sa hade vi matte i sal 213. "Hello Mr. Thomson you are late" hör jag en kvinnlig röst säga "no, I have show the new girl the school" han låter nästan stolt när han säger det. "Okeyy, god boy" jag håller mig för att inte skratta för det låter som hon pratar med en hund. Raily går och sätter sig på en plats längre bak i salen. Jag blir ensam framme vid dörren. "Hello and welcome , I hope you going to trive on this school. Will you tell the class something about yourself?" "Ehh, yes. So my name is Chloe, Chloe Healy. I have lived in Sweden and I just moved here to Indiana. I like everything related to health and fitness to do......and yes I think it was all" "nice to have you here, you can sit beside Alexix, overthere" säger kvinnan och pekar mot en tjej i långt brunt hår, överdrivet mycket smink och har nästan inga kläder. "Hi" säger jag när jag kommit fram till henne. Hon tittar på mig med en undrande blick medand hon studerar mig noga "hi" säger jag igen, hon kanske inte hörde första gången. "Hi" svarar hon då, kort och snabbt sen vänder hon blicken mot sina naglar igen. Bitch please.Okej inte alls långt kapitel men skyller på avslutningar och grejer, haha. Nej men ska verkligen försöka skriva mer hnu på lovet :) ha det bra :):)
YOU ARE READING
He's my badboy
Teen FictionChloe Healey Hon har i hela sitt liv bott i Sverige men det ändras snart när Chloe och hennes mamma flyttar till USA för att börja på nytt och glömma det förflutna Såklart börjar hon i en ny skola med nya 'friends' och en 'boyfriend' som hon trodde...