Del 9

599 6 1
                                    

Chloe's pov

Skolan flöt på som vanligt, alltså inget speciellt hände.
Efter skolan stack jag direkt till ett gym som ligger här i närheten.

Jag stiger på löpbandet för att ta ut de sista inan jag går och duschar. Knappar in högre och högre tempo. Och det känns väldigt bra jag känner mig snabb, väldigt snabb, för snabb. Tempot är för snabbt. Mina ben fäller varandra och jag ramlar med en smäll på ryggen. Helvete. Jag kan inte röra mig jag, ligger bokstavligen som en död sill på marken och kipar efter luft. Efter bara några sekunder känner jag att nån står över mig. "Are you okey" frågar personen. Jag kan fortförande inte se helt klart. Smällen tog ganska hårt. Men jag hör att det är en ungdoms röst som tillhör en kille. "No I'm not okey" klämmer jag ur mig "can you sit up?" "I dont know" jag tar i från tårna och försöker sätta mig på rumpan men det går inte. "No, I can't" ryggen svider till igen. Varför drabbas bara min rygg av allt?
Plötsligt känner jag två varma muskulösa armar omringa min min kropp. "Aoch" kvider jag "take it easy, I think that your back are locked" okej? Men varför bär du mig då?

Han börjar gå ut?!  Fast mer hinner jag inte tänka, smärtan tar över och jag somnar.

"AAAAA!!!! where am I?" Paniken inom mig stiger. Var e jag? Rummet jag befinner mig i känner jag inte igen, vita väggar som solen blänker sönder på. Dörren slås upp och i dör öppningen står... Raily? Wtf gör han här? Och jag?
"Why the hell am I here?" Nästan skriker jag "You don't remember?" Han titta lite oroligt på mig. Har han våldtagit mig i sömnen eller? Nej. "No, what's going on"
"you fell on the gym" han skrattar till lite. Juste. Var det han som kom fram när jag ramlat. "Where are the stuff I had at the gym, then?" Undrar jag och paniken stiger enu en gång.
"I called them and we can pick up your stuff today" han tittar ner i golvet lite. Haha så söt ändå. Jag reser mig up ur sängen (tror ryggen släppt lite, för gör inte så ont) och går fram till honom och ger honom en kram "thank you" säger jag samtidigt. Han kramar tillbaka och lägger sitt ansikte på min axel. "Can we start from the beginning again?" Undrar han. Jag bara nickar till svars. "Are you hungry?" Undrar han. Inte förens då känner jag hur tom min mage är. "yes please, I'm starving" jag håller mig för magen och himlar lite med ögonen. Raily skrattar lite sen tar han min hand och drar med mig ut i köket. Jag sätter mig på en av deras barstolar vid köksbänken medans Raily börjat pilla med maten. Såå snygg han e, nej vad tänker jag.

Deras hur måste typ vara värt typ 889 miljoner eller nått för så stort det är. När han är klar kommer han och sätter sig bredvid mig och ställer ner 2 mackor med ost och två glas apelsin juice. "Do you like this" frågar han och ser lite orolig ut "yes, I can eat anything now. Säger jag och ger han ett leende. "So are your back better?" "Yhea, I think so"
Varför är han så schysst han är ju skolans badboy som bara playar alla. Jag får inte gå in i den fällan.

Raily's pov
Nu sitter vi i min bil på väg mot gymet för att hämta Chloe's saker.
"INCREASE THE VOLUME" skriker hon när min favorit låt kommer på radion, hur visste hon? När de börjar sjunga i första refrängen, då jävlar gick hon loss och både sjöng och dansade så mycket man kan i en bil då. Jag kunde inte låta bli att le och hänga på sången och dansen. När låten var slut brast båda ut i skratt.
Hon är så härlig och får mig glömma att vara en tråkig tonåring. Och utan att tänka mig för lägger jag ena handen på hennes lår, förs rycker hon till men hon låter den stanna där.









Jag ber så mycket om ursäkt för denna enorma förseningen. Har bara varigt så mycket nu ett tag. Men ja tänker att jag kommer uppdatera lite oftare fast lite kortare kapitel som detta, vad tror ni om det? <3<3

He's my badboyWhere stories live. Discover now