i don't understand my feelings

43 9 37
                                    

Felix'den  
            Uyandığımda onun beyaz kazağında gördüğüm kan ile aniden irkilip yatakta doğruldum tam aceleyle ona ne olduğuna bakacaktım ki kanayan benim burnumdu hala kanamaya devam ediyordu. Yataktan kalkıp odamdaki lavaboda burnuma peçete tıkıştırmaya çalışırken aceleyle yanıma gelen Hyunjini gördüm suratımı avuçlarının içine aldı ve ne olduğunu anlamaya çalıştı bir süre sonra biraz da olsa rahatlamış bir şekilde " iyi misin dünkü sıcak ve hastalığından falan mı oldu " hala avuçlarının arasında olan yüzüm sıcacık olmuştu iyi hissettiriyordu. "İyiyim sıcaklarda böyle şeyler oluyor ama sunbae yüzüm biraz sıcakladı eller-" sözümü daha bitirmemişken ellerini yüzümden çekip "ben önden çıkıyorum "diyerek çantasını aldığı gibi gitti .

Hyunjin'den
       Bütün gece beraber uyduktan sonra gerçekten tek sorun yüzündeki ellerim miydi sadece o inanılmaz gerçekten kendimi nasıl dışarı attığımı bilemedim buda kim geçen gün okuldan Felixi alan kaslı çocuk mu o ne arıyor burada "hey sen kimsin ve burada ne arıyorsun ? " bunu soran ben değildim :))) " Felix'in arkadaşı Hyunjin ben memnun oldum" dedim normal ama garip olan bir tavırla "Ohw seni daha önce görmediğimden başka bir şey sandım üzgünüm dostum ben Changbin Felix'in yakın bir arkadaşıyım" Yakın bir arkadaş mı ? çokta iyi bir enerji almıyorum neyse  ne o içeri girmeden gitmem gerek onların yalnız kalma düşüncesi pek hoşuma gitmedi niye böyle hissettim?

Seungmin'den
      Uyandığım bir bulanık sabah daha hazırlanıp aynanın karşısına geçmiştim hazırlansam da hazırlanmayıp geçen ki gibi sadece şapkamı takıp gitsem de aynı bendim işte aynadakini sevmiyorum kendimden bu denli nefret etmemin sebebi ne ? nefret mi ediyordum ki onu bile bilmiyordum hayatım o kadar karmaşık ki çöplük gibi okul ,ev ,uyku ,okul ,ev ,uyku bu döngü içinde sıkışmış gibiyim o çöplükte boğulmaktan korktuğum gibi kurtulmak için can atar bir yanımda vardı .Belki de basit görünüyor değil mi ? benim için hiç bu kadar zor olmamıştı hayatıma bir şeyler katmak istiyordum yenilikler uğraşacağım hobiler hepsi için hevesli olan tutunmaya çalışan bir tarafım var demiştim ama onu da öldürüyorum sanırım okula gitmek dışında olan günlerimde sadece uyuyorum döngüden çıkamıyorum . Gerçekten gülüp eğlenebileceğim olaylar bile olmuyor yanımda olup eğlenebileceğim biride yok zaten o zaman ağlamam gerekirdi değil mi ? sonuçta anlattıklarımdan üzgün veya ağlayan birini bekliyoruz ama ben ağlayamıyorum bile..     

                   Evden hızlıca çıktım aldığım kahveyle bir bankta öylece oturuyordum bana doğru gelen bir sesle irkildim "Hey yaralı çocuk burada niye tek başına oturuyorsun bugün sende bir değişiklik mi var bakayımm vayy yakışıklı görünüyorsun yaralı değil yakışıklı çocuk olmuşsun" oturduğu gibi eliyle çenemi tutup suratımı incelerken böyle diyordu kafamı çevirdiğim gibi çekti elini . Güneşin altında parlayan sarı kıvırcık saçlarıyla bana doğru bakıp "Chris ben çok iyi bir tanışmamız yok biliyorum ama arkadaş olalım yakışıklı çocukk" benimle mi arkadaş olmak istiyordu iyide niye "Şu lakabı kullanmayı bırak adım Seungmin ve niye arkadaş olacakmışız buna gerek yok teşekkürler." Kalktım ve oradan uzaklaştım ne kadar kötüde hissetsem yeni birini kabul edemiyordum.  

 "ohw o hem kaba hem yakışıklı bir çocuk ama bende çok inatçıyımdır .d"

Felix'den         Hyunjin kaçarmış gibi evimden gittiğinden beri onunla görüşmedik ne kadar oldu ki 2 mi 3 gün mü? neyse niye onu görmek istiyorum bilmiyorum bile sadece bana iyi geliyor yanında olmak isterdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Felix'den
         Hyunjin kaçarmış gibi evimden gittiğinden beri onunla görüşmedik ne kadar oldu ki 2 mi 3 gün mü? neyse niye onu görmek istiyorum bilmiyorum bile sadece bana iyi geliyor yanında olmak isterdim. Ne diye benden kaçıp duruyor çok mu yakın davrandım ona  yarın son sınıfların 1. sınıflara hazırladığı hoş geldin partisinde onu görmemem imkansız olur o zaman ona sormalıyım...

Merhabalarr nasılsınızz umarım iyisinizdir çok da okunmayan canım hikayeme bir bölüm daha atayım dedim bu bölüm bi değişik yazdım bende anlamadım ama hyunlix'i daha da uzatıp sizi de sıkmadan kavuşturmayı düşünüyorum ya daa dram mı yapalım biraz bilemedimm ne yapalım ? sence bölüm nasıldı umarım beğenmişsindir ve ve kendini seungmin gibi hisseden varsa diye diyorum sen çok çok değerlisin aynada gördüğün kişi çok değerli ve sorunların asla değersiz değil lütfen ağlamak istiyorsan ağla ve kocaman gül :)neyse çok uzatttımm okuduysan öptümseniii

Can we meet ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin