Just wait and see it's not the end of the story

30 5 27
                                    

♫ CONAN GRAY - THE STORY ♫

Hyunjin'den 

Birleşen dudaklarımız yıllarca bu anı bekliyor gibiydiler ne ben kendimi durdurabiliyordum nede Felix duruyordu zaten akan göz yaşlarını yüzümde hissedince kendime geldim kendimi geri çektim tek tek sildim göz yaşlarını öptüm gözlerinden sonra kocaman sarıldım yabancılık çekmeden kafasını göğsüme koyup oda sardı minik kollarını belime oturduğumuz bankta sıkıca birbirimize sarılıp denizi izledik bütün gece...

Seungmin'den                                                                                                                                                                     Herkes halinden memnun içmiş birileriyle tanışmış arkadaş olmuş hatta belki hayatının aşkını bile bulmuştu şu bir gecede neler değişebiliyor değil mi? acaba benim gibi biride bir gün kendine uygun birini bulabilir mi merak ediyorum ama pek bulabilecek bir insan olduğumu sanmıyorum nasıl desem herkes kendi gibi birini bulmak ister ona uyan onunla aynı şeylerden hoşlanan  bu yüzden bulamam sanırım kendime olan nefretim benim gibi birini zaten istemem . Kafamda dönen bu düşünceleri durdurup elime aldığım sigarayı yakıp içmeye başladım. Yanımdaki kişi boğulurmuşcasına öksürmeye başladı kafamı yana çevirdiğimde bizim kıvırcık olduğunu gördüm bir yandan öksürüp bir yandan elimdeki sigarayı gösteriyordu . sigarayı elimden atıp çantamdaki suyu ona verdim.

"Yaa! madem astımın var sigara alanında ne işin var ?"

"Sadece üzgün görünüyordun ve yanına gelmek istedim yakışıklı çocuk iyi misin ?"

"Çıkalım burdan"

Çıkalım dememle sıkıca tuttuğu bileğimden çıkardı dışarı çok da sağlam olmayan sarhoş adımlarıyla

"Evet söyle bakalım burada sadece sen ve ben varız o yüzden soruyorum bir daha iyi misin ?

Çok da ayık olmayan kafasıyla sorduğu soruyu en kötü günümde bile kimseden duymamıştım sahi iyi miydim ben...

"Bilmem gerçekten iyi miyim? bende bilmiyorum iyi hissetmeyeli uzun zaman oldu sanırım ya unuttum ya alıştım bu duruma.

"İyi hissetmek ister misin ?"

"Sadece bir kez gerçekten isterdim bugün herkes mutlu gözüküyordu..." 

"O zaman beni takip et !!!"

Yine tuttuğu bileğimden sürükledi beni önce bir markete uğrayıp bir sürü içki aldık hiç sorgulamadan kıvırcığı takip ediyordum daha kötü ne olabilirdi ki. Evine gelmiştik odasına girdiğimde ki karmaşık olmayan düzenli kafamı karıştırmayan odası çok hoşuma gitmişti. Etrafı incelerken elinde tepsiyle odaya giren kıvırcığı görünce halıya oturdum getirdiği yemekleri yedikten sonra asıl konumuz olana gelmiştik içki. Kaç tane içtik onu  bile bilmiyordum. Beynim uyuşmuş ve biraz da olsa iyiydim ya da rahatlamış mıydım her neyse çok da kötü değildi.

"Nasıl bu biraz daha iyi mi?"

"Uyuşmuş gibiyim ne iyi ne kötü iyi değilim diyemem en azından kötü düşüncelere ara verdim."

Arkada çalan şarkıya eşlik ederek kalktı yerinden kıvırcık

"Oh, and I'm afraid that's just the way the world works
It ain't funny, it ain't pretty, it ain't sweet "

Dolu olan gözlerimle kalktım ayağa beraber söyledik şarkıyı en son gözlerimin içine bakarak söyledi şarkının son sözlerini

"Just wait and see It's not the end of the story"

         Deliler gibi dans ettik bir süre hareket bile etmeye üşenen ben deliler gibi dans ettim sanırım gerçekten mutluydum. Ayağımın kaymasıyla tutunduğum kıvırcıkla birlikte yatağa yapıştık nasıl gülüyorum ama hiç bu kadar güldüğümü hatırlamıyorum...

" Gülmek sana yakışıyormuş gerçekten"

" O zaman daha fazla mutlu edip güldürmelisin haksız mıyım?"

"Daha iyi hissetmek ister misin? "

"Fazlasından zarar gelmez "

Üstümde beni sıkıştırmış olan bedenini asla geri çekmedi hep öyle benimle konuştu fazlasından zarar gelmez dememden sonra bir sessizlik oldu sonra gözlerimin içine bakıp aramızdaki mesafeyi kapatıp dudaklarını dudaklarıma değdirip geri çekip güldü  ne oldu daha demin bilmiyorum ama evet gerçekten mutluyum tuttuğum yüzünü yüzüme yaklaştırıp bu sefer uzun bir öpücük aldım ondan 

"Gerçekten fazlasından zarar gelmezmiş bu kötü hissettirmiyor..."

            Kolları'nın arasına alıp bütün gece öptü beni dudaklarımı ,boynumu, gözlerimi ,avuç içlerimi daha önce beni düşürüp yaraladığı dizimi bile. Sonrasında sımsıkı sarıldı bana ne tuhaf onun kollarının arasında olmak belki yarın ikimizde hatırlayamayacağız bile tüm olanları bir şey düşünmeden bu şekilde uyumak güzel...

                                                Selllaamm nasılsınızz hop hikayeyi oyladın mı oyladıysan devam edelim  çiftleri bu kadar çabuk kavuşturmayı düşünmüyordum aslında ama benim içinde ani oldu valla ama chanmin'i kavuşturmam herhalde daha bilemiyorumm napalımm bölümü umarım severek okumuşsunuzdur .Seungmin bu hikayede çok depresif ama çok özel bir karakter oldu benim için sizde sevmişsinizdir umarımm uzun zamandır bölüm atamıyordum enerji topladıkça atıyorum diyelim öptüm siziii <3333

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 13, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Can we meet ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin