Medya :Adel su
Telefonumun ard arda çalmasıyla gözümü açmadan yastığımın altında olan telefonumu bakmadan açtığımda karşı tarafın konuşmasına izin vermeden sinirle konuştum
"Ulan pezeveng ege sensen ağzına sıçtım sabah sabah ne diye arıyorsun oğlum!"
Karşı taraftan kısa bir süre ses gelmemişti,boğaz temizleme sesinden sonra bir kadın sesi geldiğinde gözümü açıp yatakta diklenmiş ve telefona baktığımda kayıtlı olmayan bir numara olduğunu görmüştüm.
"Alo merhama Kaya hastenesinden arıyorum müsait misiniz acaba?"
"Buyrun?"
"Doğdunuz gün bir hemşire yüzünden farkılı bir aileye verilmişsiniz 1 saat sonra kan testi için Kaya hastanesine bekliyoruz"
Hadi ordan be olmaz öyle şey
Olmaz dimi hayriye
Ne hayriyesi be man kafa
Buna mı takıldın amk konuya gel
Farkındaysan onlarla benzemiyordun düşününce mantıklı
Tamam şimdi git
Salak.
Ben iç sesimle konuşurken kadın çoktan telefonu kapatmıştı.
Neydi bu şimdi 19 yıl sonra nasıl yeni bir aileye alışabilirim ki.
Bu arada adel su ben 19 yaşında siyah saçlı yeşil gözlü birisim
Eşcinsel barında barmenlik yapıyorum arasıra canım isterse motor yarışlarına girerdim.Neyse.
Saate baktığımda 9 olduğunu gördüm.
Yataktan kalktıgımda banyoya girmiş ihtiyacımı yapmış elimi yüzümü yıkayıp banyodan çıkmıştım.
Dolabin karşına ne giyeceğimi kisa bir düşünmekten sonra
(Şapka ve maske yok)
Masakara ve hafif kahverengi tonlarında ruj sürdüğümde motorumun anahtarını alıp evden çıkmıştım sakin ve herkesin kendi halinde olduğu bir mahallede 2+1 evde yalnız kalıyorum.
Motoruma bindiğim zaman tam kaskımı takicakken fatma teyze cama çıkmış bana gülümseyerek bakıyordu.
"Dikkatli kullan emi kızım fazla hız yapma"