Şuan emir ve furkanla parka gelmiş çimenlerin üstünde oturuyorduk. Furkan bana bakıp "Tanışmamız pek iyi olmamıştı baştan tanışalım."
"Taşınalım adel ben adel su şu anlık bir soy ismim yok motor sürmeyi seviyorum elektronik gitar , normal gitar ve bateri çalmaktan hoşlanıyorum bide resim çizmekten sen?" Anladığını belirten bir şekilde kafasını salladı sonra konuşmaya başladı.
"Adım furkan zaten biliyorsun onun haricinde soy adım ahvesoğulları futbolu ve emiri seviyorum." Vayy
Bir dakka soy ismi karşı okulla aynıydı.
Adel nerden bilebilirdiki bu soy ismin ona hayat verebileceğini..
"Soy ismin karşı okuldan mısın?." Beni kafasıyla onaylamıştı.
O sırada telefonum çaldı arayana baktığımda ege olduğunu gördüm ayağa kalkıp beni duyamicakları bir şekilde uzaklaştıktan sonra telefonu açtım.
"Efendim ege?"
"Ayy bende seni izledim adelciğim" sanki görecekmiş gibi göz devirip konuştum.
"Hıhı aynen neden aramıştın?"
"1 saat sonra motor yarışı var bende dedim acaba gölge sahalara geri mi dönse hım?"
Gölge bendim gölge benim lakabımdı.
Gölge gibi insanların arasından geçer unutulurdum bende unutulmamayı seçtim."Tamam geliyorum motoru kontrol ettir"
"İşte bu! Hemen patron!" Dediği şeye sırıtıp telefonu kapattım ne kadar mal olsada seviyordum pezevengi.
Emirlere dönüp" benim gitmem lazım" dediğimde dudağını büzdü.
Yapma şunu işte atma zehirli oku.
"İşin mi çıktı?" Konuşan furkana dönüp kafamı salladım.
O sırada emir gözlerimin içine bakarak umutla "Akşam yemeğine gelir misin lütfen lütfen lütfen" gitmeli miydim?
Bir ailem olsun istiyordum güvenmek sevilmek istiyordum ilgi görmek istiyordum.
Pekala gidicektim.
"Tamam gelcem ben sana yazarım." Dediğimle gözündeki umut daha da artmıştı.
"Neyse ben gidiyorum görüşürüz" diyip yanlarından ayrıldım.
-----
Taksiciye parayı verip taksiden indim okul çıkışında taksiye bindiğimiz için motorum orda kalmıştı egeye birisini göndermesini söylemeliydim.
Karşıdan çocuk gibi zıplayarak gelen egeyle göz devirdim tam bir bebek gibiydi.
Yanıma geldiğinde konuşmaya başladı.
"Naber şekerim seni özledim evet biliyorum sende beni özledin neyse ne yeni bir motorcu geldi,dediklerine göre kızmış bende dedim neden kızdın" kahkaha attığında yaptığı espiriyle yüzümü buruşturup tiksinerek yüzüne baktım.
"Iy siktir git"
"Tamam ciddi olalım gerçekten yeni biri gelmiş ve kızmış dediklerine göre seninle yarışırmış videosu var hatta direksiyon hakimiyeti baya iyi." Böyle anlatınca merak etmiştim şimdi.
"Banada göstersene" ceketinin cebinden telefonunu çıkarmış ve birşeyler yaptıktan sonra telefonu bana uzattı.
Videoyu izledikten sonra dudağımı büzüp "yani idare eder" dedim.
Bana inanmazca bakıyordu." Hadi ama senden sonra burdaki en iyi motorcu resmen." Tamam belki birazcık haklı olabilirdi ama birazcık.
"Neyse ne benim hazırlanmam lazım motorum hazır mı?" 2 tane motorum vardı birini yarışlarda kullanıyordum.