3.bölüm

1.4K 65 7
                                    

Medya:Adar Kaya

Doktorun dediğiyle büyük bir sessizlik oluşmuştu.

2 seçenek vardı:1.ya onlari umursamayıp hayatıma devam edicem. 2.onlari tanımaya çalışıcam.

Mehmet sakin bir şekilde ayağa kalkmış ve "Ben kendi kızımı istiyorum kızım bizimle gelir misin?"dedi.

Kızım kısmını gözlerimin içine bakarak söylemişti bu hareketine göz devirdim.

Kızda ayağa kalkmış ve "Ayy evet ben gerçek ailemi istiyorum"demişti. Nasıl hemen kabul etmişti ki?

Onlari boşverip ododan çıktım hızlı adımlarla hastaneden çıkıcakken Akif beyin sesiyle arkamı dönmüştüm.

"Kızım"
Kızım.

Işte buydu 15 yaşımda istediğim tek şey buydu.

Kadın bana dolu gözlerle bakarken çocuk korkuyla bakıyordu korku?

O kız gözümü hiç tutmamıştı zaten o mu birşey yaptı acaba?

Olabilir hayriye.

Kadın bana dönüp "Kızım yandaki kafeye gidip konuşabilir miyiz?" Diye sorduğunda durup düşündüm.

Onlara bir şans verebilirdim değil mi?

Derin bir nefes alıp kafamla onaylamıştım,kadın  sarılmak için hamle yapacakken geri çekilip

"Temas sevmem" dediğimle üzülsede kafasıyla beni onaylamış ve kafeye gitmiştik.

Kafeye girdiğimizde boş bir masa bulup oturmuştuk,kadın bana bakıp gülümseyerek

"Kızım ben annen Yasemin Kaya baban zaten biliyorsun ama Akif Kaya ve kardeşin Emir Kaya"

İfadesiz bir sesle "Adel Su" dedim.

Yasemin hanım bana dönerek "Bize biraz kendinden bahsetsene kızım"hadi ama böyle diyince aklıma sadece yaşım geliyordu.

"Siz sorun ben cevaplarım" sesim mesafeliydi.

"Dövmelerin güzelmiş"dedi emir gülümseyerek karşılık olarak ona kısa bir gülümseme göndermiştim.

"Ne yapmaktan hoşlanırsın?,ne okuyorsun?
En sevdiğin renk ne?"Herkes şokla Yasemin hanıma bakıyordu bende dahil taramalı tüfek gibi nefes almadan konuşmuştu.

Boğazımı temizledikten sonra"elektronik gitar ,normal gitar ve bateri çalmaktan hoşlanıyorum, okumuyorum ben barmenlik yapıyorum,en sevdiğim renk ise siyah ve gece mavisi"

Hepsi okumuyorum diyince şaşırmıştı.

Akif bey"Nasıl yani okumuyor musun?"dedi

Ona döndüğümde bana çatık kaşlarıyla baktığını gördüm.

"Evet okumuyorum okumak istemedim tek yaşıyorum ve dediğim gibi barda barmenlik yapıyorum"cevabımdan üçüde hoşlanmasada beni onaylamışlardı.

Yasemin hanım hevesli bir sesle "evimize gelir misin akşam abilerinle tanışırsın hem?" Abiler??

Çatık kaşlarımla"Abiler derken kaç tane?"

Akif bey tebessüm ederek"6 abin 1 ikizin var kızım." Yuh yememiş içmemiş çocuk yapmışlardı.

Kafamı sağladığımda gözüm bileğimdeki saate kaydığında gözlerim açılmış ve ağzımdan küfür kaçmıştı.

Üçüde bana meraklı bakış atarken telefonumu emire uzatıp "numaranı yaz istersen işe geç kaldım akşam konum atarsın".

Dediğimle gözü parlamış ve numarasını yazmıştı.

GÖLGEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin