8.bölüm

1K 61 3
                                    

Elimdeki telefonla internetteki fotoğraflarımıza bakıyordum. Elfida ve benim fotoğraflarımı paylaşmışlardı ve başlık olarak "motor yarışında kargaşa".

Eve geleli 2 saat olmuştu elfidayıda alıp evime gelmiştik şuan odamda uyuyordu.

1 saat sonra Yasemin hanımlara gidicektim ama elfida burdayken olmazdı şuan yanında olmam gerekiyordu.

Koridordan gelen sesle arkamı döndüm gözleri yarı açık yarı kapalı  elfidayı gördüm.

"Daha iyi misin?" Sorumla bana bakmış ve gülümsemişti.

"Evet daha iyiyim teşekkür ederim"kafa sallayıp onu onayladım. Aslında yasemin hanımlara giderken onu da götürebildim hem belki kafası dağılırdı.

"Elfida?"

"Efendim" ve aklımdaki soruyu sordum.

"Yasemin hanımlara akşam yemeğine gidicektim istersen sende gel hem kafan dağılır ama yorgunsan gitmeyelim" sorumla bilmem dercesine dudağını büzmüştü.

Sonra birden gözleri açılmış ve çığlık atmıştı.

Ona anlamaz gözlerle bakarken konuştu.

"Ben adara aşığım adel." Ha?

Yani bundan bananeydi.

"Yani banane kızım beni alakadar etmiyor" bana "yok artık" dercesine bakıyordu.

"Nasıl seni alakadar etmiyor ikizin değil mi kızım senin ayarları ver işte" gözlerime beklenti ile bakıyordu.

"Bakarız"

"Yaaa kabul edeceğini biliyordum canım arkadaşım" cevap olarak göz devirdim.

"Hadi hazırlan hadi makyaj malzemelerin vardır umarım çünkü uyuşturucu kullanmış varoşlara benziyorum" ona sırıtıp cevap verdim.

"Var var çalışma masasındaki ilk çekmecede" ayağa kalkıp odama gittik ve dolabtan kıyafet bakmaya başladık o sırada da elfida ailesindeki dedikoduları anlatıyordu.

"Var var çalışma masasındaki ilk çekmecede" ayağa kalkıp odama gittik ve dolabtan kıyafet bakmaya başladık o sırada da elfida ailesindeki dedikoduları anlatıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Elfidanın giydiği.

Elfidanın giydiği

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Adelin giydiği. (Maske ve çanta yok)

Çoraplarımı giyerken elfida bana bakıyordu.

Ona dönüp "noldu" anlamında baktığımda üstümü süzüp "cidden mi böyle mi gelceksin?"dedi.

Aynadan kendime baktığımda gayet de güzel olduğumu fark ettim.

"Evet böyle gelcem hem bence sen abarttın sadece akşam yemeği yicez" karşılık olarak omzunu silkmişti.

"Neyse hadi gidelim." Kafasıyla onaylamış ve son kez kendine aynadan baktığında deliha gibi "çok güzelim be" diyip aynaya  öpücük attı.

Bu hareketine gülüp kafamı sağa sola salladım "Yürü hadi yürü".

---

Mahalleye geldiğimizde motoru boş bir yere park ettim ve indik.

Elfida kaskı bana verip saçını düzeltti ve "burası mı?" Dedi onu kafamla onayladım ve eve doğru ilerledim oda arkamdan geliyordu.

Tam kapıyı çalacakken elfidanın sesiyle onda döndüm.

"Güzelim dimi ya?" Sorduğu soruyla  artık gına çıkmıştı evden çıkmadan önce bir çok kez "Güzelim dimi?" "Adar beni beğenir dimi?"  "Çok mu abartı oldu ya?" Diye bir sürü şey sıralamıştı.

"Ay artık yeter imdat diye çığlık aticam daha kaç kere dicem güzelsin diye" bıkkınca konuşmamla bana dönüp konuştu.

"Aman sanki ne dediysem" dedi mırıldanarak.

Onu boşverip kapıyı çaldım kısa bir süre sonra kapıyı alara abla açtı.

"Hoşgeldiniz hadi içeriye girin" dedi gülümseyerek. Elfidadan haberleri vardı evden çıkmadan önce emire söylemiştim.

Elfida gülümseyerek karşılık verdi ben ise sadece kafamı salladım.

Ayakkabımızı çıkardıktan sonra içeriye girdik içeriden bağrışma sesleri geliyordu.
Elfida ile salona girerken gördüğümüz manzara ile ben gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırırken elfida gür bir kahkaha atmıştı.

Şimdi şöyleki adar mertin sırtına çıkmış kafasını ısırıyordu yaman ise adarı indirmeye çalışıyordu.

Kerim, emir ve görkem bir yandan onlara bağırırken öbür yandan ise televizyon izlemeye çalışıyorlardı.

Televizyonda gördüğümüz şeyle alfidayla göz göze geldik elfidanın gözleri hemen dolmuştu bile.

Çünkü motor yarışında çekilmiş fotoğraflarımız vardı.






GÖLGEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin