ultimedya: Kerem Gürbüz
sevgili arkadaşlar:)
İnşallah keşfedilecek kitabımız. Iyi okumalar♡
***
Kerem Gürbüz'den...
Sabah olmuştu. Annemin seslenişi ile uyandım. Bana kalsa ömür boyu yatardım ama ne yazık ki okul vardı. Yataktan zorda olsa kalabilmiştim. Direkt banyoya yöneldim ve elimi yüzümü yıkadım. Aynadan kendime baktım ve "hey yawrum hey analar neler doğuruyor be!" Diye geçirdim içimden. Her sabah yapardım bunu daha iyi hissediyordum. Hemen ardından dolabımdan aldığım gri eşofman ve beyaz tişörtümü üzerime geçirdim. Hoca her seferinde uyarırdı forma giyin diye ama biz tabi ki akıllanmazdık.
" Günaydın Sultan'ım!" Deyip Anneme sulu bir öpücük verdikten sonra direkt çantamı aldım ve ayakkabıları mı giyip çıkıyordum ki Annemin seslenişi ile durdum.
"Oğlum aç aç nereye? Ye birşeyler aklım kalıyor sonra."
"Yaw anne beni bilmiyon mu? Okula gider yeriz birşeyler gözün arkada kalmasın." Deyip diğerlerinin yanına gitmeye başladım.
Yiğit Koçak'dan...
Bu sabah erken uyanmıştım. Kahvaltıyı okulda yapacaktık. Bunun için birşeyler yemedim ve yatağımda uzanıyorum. Saate baktığımda 08:02 olduğunu gördüm. Hemen ayağa fırlayıp dolaptan siyah dar pantolon ve siyah salaş tişörtümü aldım ve giyinmeye başladım.
"Oo bende sizi uyandırmaya geliyordum. Çoktan hazır olmuşsunuz bile Yiğit bey." Diyen anneme döndüğümde;
"Eh her zaman senin yaratıcı uyandırma şekillerine maruz kalıyorum. Bu sefer bir değişiklik olsun da sabah erken kalkayım dedim. Hem güne macera ve fantezili dolu sürprizlerinle uyanmadım fena mı oldu?" Deyip göz kırptım.
"Hadi hadi zevzekliği bırakta okula geç kalacaksın." Demesi ile her zaman içerisinde bir kalem ve bir defter olan çantamı sırtıma aldım. Ayakkabılarımı giydim ve hemen ardından bizimkilerin yanına gitmek için yola koyuldum.Ayça Koçak'dan...
Sabah yine gözümü zar zor açtım ve saatin 08:13 olduğunu gördüm neyse ki geç kalmamıştım. Hemen kendime gelip doğruldum. Elimi yüzümü yıkandıktan sonra havlu ile kuruladım. Dolabımdan aldığım siyah eşofmanım ile beyaz baskılı tişörtümü üzerime geçirdim. Hemen ardından göz altlarım için çok az kapatıcı kullandım. Esmer ve güzel bir tenim vardı. Gözüme rimel, dudağıma ise lip glossumu sürdükten sonra tamam olduğuma kanaat getirdim. Saat 08:27'ydi. Haber vermeden çıkmak zorunda kalmıştım eh neticede beni bekleyen üç maymun vardı.
Gizem Yıldız'dan..
Sabah annemin sesi ile yataktan fırladım.
"Emret komutanım!"
"Asker hemen okul için hazırlan!" Dedi aynı ciddiyetle.
"Emredersiniz Komutanım." Dedim ve hemen banyoya yöneldim. Kafam hala acıyordu. Ama iyi hissediyordum kendimi.
Elimi yüzümü yıkadıktan sonra kuruladım ve dolaptan hemen aldığım beyaz baskılı tişört ve kot pantolonumu çıkardım ve giymeye koyuldum. Yüzüm çok solgundu biraz canlılık katmak için hafif makyaj yaptım neyse ki okulda abartmadığımız sürece makyaja karışmıyorlardı. E neticede herkes Adriana Lima olarak doğmuyordu. Tamamen hazır olduğuma kanaat getirip anneme haber verdikten sonra çıktım. Saat 08:23'tü. Buluşma yerimiz olan parka vardığımda Kerem ile Yiğit'in gelmiş olduğunu gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİSE MAĞDURLARI
Humor"Yavaş lan! Tır bile daha naziktir eminim." Diyince kız, Ayça hemen atladı; "Özür dileyeceğine üste mi çıkıyorsun birde?! nıç nıç zamane gençleri işte!" Diye isyan edince güldüm. "Sende zamane gencisin ama aramızda sınıf farkı var hayatı...