merhabalar arkadaşlarım♡
Yorum kısmına bölüm hakkında görüşlerinizi mutlaka yazın!
Yazım hatalarını üşenmediğim bir zaman hallederim:))
***
Ayça'dan..
Ders çıkışı çantalarımızı toparlayıp okuldan çıktık. Biraz dolaşmaya karar vermiştik. Sabahtan beri Yiğit'in yaptığı esprilere ağlıyorduk. Evet ciddi anlamda ağlıyorduk!! Bu da böyleydi işte 8 senedir soğuk esprileri ile bizi hayattan soğutmuştu. Ama yinede şu hallerimizi seviyordum. Kerem'in aşırı sahiplenici yönünü, Yiğit'in soğuk esprilerini, Gizem'in mizahını.. hepsini tek tek çok seviyordum. Dıştan ne kadar dik başlı ve umursamaz görünsem de öyle değildim. Beni en iyi bilen bu 3'lüydü.
"Adamın biri gülmüş, diğeri lale ahahhahahah."
"Yiğitlerden gelen soğuk hava dalgası ile ülkemiz buz kesmiş bulunmaktadır." Spiker gibi konuşan Gizem'e güldüm ve Yiğit'e dönerek;
"Ulan var ya ölüler mezarında ters döndü, mülteciler ülkeyi terk etti, şeytan işi bıraktı Yiğit, sus artık sus!!"
"Harbiden sus be kardeşim başım şisti başım!" Diye isyan edince Kerem hepimiz güldük.
"E napıyoruz?" Diye soran Gizem'e karşılık;
"Bence AVM'ye gidip, bütün kıyafeteri deneyip deneyip sonra çıkarıp kaçalım." Dedim.
"Ben okayim!" Dedi Gizem.
"Eh bizde okeyleyelim bari." Dedi Yiğit.
"Okayiz kanki!" Diyip göz kırpan Kerem'e döndüm.
"Hadi o zaman!" Dedim sevinçle.
AVM'ye doğru yol almıştık ki
karşımızdaki tanıdık sima ile hepimiz durakladık. Berk ve Aslı'nın burada ne işi vardı?"Bak bak bak kimler burdaymış kimler!" Dedi Aslı yapmacık bir mutlulukla.
"Sevgili sınıf dostlarımız!" Diye yanıtladı Berk ve hepimizi süzdü. Sakin kalmayı düşünüyordum. Hemen arkalarında beliren ikiliye hepimiz ağzımız açık baktık. Bunlar Burak ve Cemre'ydi.
"Al birini vur ötekine." Dedim sinirle. Beni umursamadan Gizem'e döndü ve;
"Aa Gizem'cim biz, sen öldün sandık." Cemre'nin dediği şey ile iyice köpürmüştüm.
"Berk bro! Daha sert çarpamadın mı şuna sen?" Diyen Burak'a hayret ve dehşetle baktım.
"N-ne?" Diye soran Gizem'in kendisiydi.
"Evet evet doğru duydunuz şu Turunca çarpan bendim." Dedi Berk keyifle.
"Ne diyordu bunlar?"
"Ne saçmalıyorsun sen!" Diye sordu Kerem. Şaşırmış olacak ki konuşmakta zorlanıyor gibiydi. Hepimiz şaşkınlık içinde birbirimize baktık.
"Yalnız bir sey diyeyim mi kızıl? Fena birşeysin aslında senin değil, benim senden tazminat almam gerekiyordu." Alayla güldü Berk. Sonra Kerem öne atıldı ve Berk'e kafa attı. Müdahale etmeye çalışmadık çünkü hak etmişti.
"Seni var ya-" yakasına yapışıp yerden kaldırdı ve yine kafa attı. Yere amele sümüğü gibi yapışmıştı. Bi' daha yere şiddetli düşen Berk'i Aslı yerden kaldırmaya çalıştı. Berk zorlada olsa ayağa kalktı ve;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİSE MAĞDURLARI
Humor"Yavaş lan! Tır bile daha naziktir eminim." Diyince kız, Ayça hemen atladı; "Özür dileyeceğine üste mi çıkıyorsun birde?! nıç nıç zamane gençleri işte!" Diye isyan edince güldüm. "Sende zamane gencisin ama aramızda sınıf farkı var hayatı...