Yorumlarda görüşmek üzere♡♡
vote atmayı unutmayın mucks♡
***
Gizem'den..
Sabah olmuştu. Sarıldığım şeyi üzerimden itmeye çalışıyordum ama olmuyordu.
"Ne bu şim- aağğ Ayça!!!" Gördüğüm şey ile neredeyse kusacaktım. Ayça'nin ayakları koynumdaydı. Attığım çığlık ile uyandı.
"Ne oluyor be?"
"Ne olacak canım alt tarafı ayakların koynumdaydı. Hem sen ne zaman başını oraya koydun?" Dedim.
"Gece çişim geldi uyandım işte." Sonra acınası bir sesle "Hem biz farklı yastıkların insanlarıyız." Olmayan göz yaşlarını silerken, bende ona senden tiksiniyorum yelloz bakışları attım.
"Saat 08:32- ne bir saniye oğlum kalk kalk geç kaldık!" Demesi ile ayağa fırladım. Dolaptan aldığım ilk şeyleri üzerime geçirdim.
"Gi-gizem ahahah sen ahaha bluzunun kolunu bacağına geçirmişsin." Dediğinde sanki az önce öyle bir şey yaşanmamış gibi hemen düzelttim. Giyindikten sonra banyoya geçtim ve orada da işlerimi hallettikten hemen sonra odaya geldim. Telefondan gelen mesaj sesi ile irkildim. Hemen telefona baktım.
Kimden:yiğidom
Mesaj:neredesiniz lan siz?
Hemen çantaları aldık ve kapıya yöneldik. Bu sefer harbiden sıçmıştık! Parka geldiğimizde ikisininde sinirli bakışlarına maruz kaldık. İki fırça yedikten sonra hemen yola koyulduk. Saat 08:54. Tam okula varmıştık, sınıfa yöneliyorduk ki müdüre denk geldik.İşte şimdi sıçmıştık!
"Çocuklar!" Dedi sinirli bir ses tonuyla. Şu an hepimizle tek tek bakışıyordu. Tek eksik olan şey arkadan romantik hint müziğiydi.
"Hemen odama!" Hiçbir şey diyemedik. Direkt odasına yöneldik.
İki cilve yapsam acaba affeder miydi?
Odasına gectiğimizde oturmamızı söyledi.
Sıçış anı. Paçalardan damladığını hissedebiliyordum.
"Bu saatte okula giriş ha?" Dedi.
"Hocam açıklayabiliriz!" Diye atlayan Yiğit'ti.
"Açıkla evladım."dedi.
"Hocam bu sabah okula geliyorduk..."
"Ee?" Bizde ne diyeceğini merak ediyorduk.
"Bir anda karşımıza kapkaççı çıktı." Demesin mi? "Hocam motosikleti vardı. Çanta mı aldığı gibi çekmeye başladı. Tabi ben direndim, o benim okul çantam milli eğitim amcanın bana verdiği kitaplar içinde dedim. Ama nuh diyor peygamber demiyordu hocam." Hepimiz şaşkın şaşkın Yiğit'e bakarken;
"Ne anlatıyorsun evladım?" Dedi müdür.
"Bi' saniye hocam çok fena gaza geldim. Ulan dedim, sen nasıl benim kitaplarımı çalmaya çalışırsın, dedim. Hala çekiştiriyordu. O çekiyor, ben çekiyorum. O çekiyor, ben çekiyorum derken bu motoru çalıştırmasın mı?! Bastı gaza hocam, o kitaplar için 300 metre sürüklendim. Başaramadım hocam." Dedi ağlamaklı ses tonu ile " emanetinize sahip çıkamadım. Dahası kimliğimde onun içindeydi hocam. Artık bu ülkede bende bir mülteciyim." Şaşkın şaskın ne yapmaya çalıştığını izliyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİSE MAĞDURLARI
Humor"Yavaş lan! Tır bile daha naziktir eminim." Diyince kız, Ayça hemen atladı; "Özür dileyeceğine üste mi çıkıyorsun birde?! nıç nıç zamane gençleri işte!" Diye isyan edince güldüm. "Sende zamane gencisin ama aramızda sınıf farkı var hayatı...