7. bölüm

3 6 0
                                    

   2 günde 7 bölüm harika bir yazarım bence lxmslqmxlxmwlmslx

Yorumlarınızı bekliyorum:))

Beğenmeyi unutmayın♡

***

   Gizem'den..

  Sabah olmuştu ve yine bir okul günü.

  Okuma yazmayı keşfedenin aq!

   Hemen üstüme sıradan, asla şık olmayan kıyafetlerimi geçirdim. Saçlarım çok dağılmıştı. Fön çektim.

   Böylede çok güzel oldum hıamına! geri mi dağıtsam ne?

  Derin düşüncelerimden sıyrılıp odadan çıkıyordum ki çantayı unuttuğumu fark ettim.

   Ehehhejxnsjsn sizi denemek içindi zaten!

   Çantamı aldıktan sonra ayakkabıları nı ayağıma geçirip " Anam ben gidiyorum hakkını helal et." Diye bağırdım. İçerden annemin sesini duydum.

    "Ne o askere mi gidiyorsun?"

    "Ah garip anam, çileli anam 2 saniye sonra ne olacağını kimse bilemez. Allah'ım eğer bugün öleceksem bir gün daha erteleyiver be!" Dedim.

   "Ah salak kızım hiç
akıllanmayacaksın di mi?"  Diye sitem eden anneme karşı;

"Ne müsasebeğt ayoğl! Ben kim akıllanmak kim hah lütfen laflarınıza dikkat ediniz." Dedim en kokoş hallerimle.

  "Neyse neyse, hadi git geç kalacaksın." Dedi annem. Güldüm ve kapıyı açıp sağ ayağım ile zemine bastım.

   Hadi bismillah!

Her zaman ki gibi parka ilerliyordum. Sıradan semtime şööylee bir göz attıydım. Yanından geçtiğim ara sokaktan gelen sesler dikkatimi çekti. Odaklandım. Ne olduğunu tam kestirmedim. İlerledim, ilerdedim. Kafamı uzattım.

    "Oha adam dövüyorlar lan! Hangi devirde yaşıyoruz kardeşim." Diyemedim. Geri gidiyordum ki gördüğüm tanıdık sima ile duraksadım.

  Berk..

  Bir an afallasam da hemen toparlandım. Geri gidiyordum ki bu sefer o beni gördü. Gözlerim önce ona sonra yerdeki adama kaydı.

   ANNEEE!

  "Gizem!" Demesin mi?! "Ne işin var burda?"

  Millet bize baba diyip geçinemiyor ha!

  "Şe-şey oku-okula şey etcektim."

Dilim tutuldu lan! artık 4 duyu organım var.

  "Burda mı oturuyorsun?"

Sanane ulan!

   "Hayır, az ileride."
 
  Tc lazım mı birader? Onu da söyleyeyim.

   "Tamam okula git."

  Emrin olur paşam!

   "Ta-tamam." Tam gidiyordum ki aklıma birşey takıldı ve döndüm.

   Lan niye durdum ben?

"Siz napıyordunuz burada?"

  Hah sana kalmıştı zaten!

  "Boş ver orasını, git hadi!" Kafamı salladım tam gidiyordum ki;

   "Gizem!" Ulan sal be adam sal!

LİSE MAĞDURLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin