Öncelikle bu okuyacanız kitap benim ilk askeri kurgumdur.
Nasıl karar verdim dersek okuduğum yarısı asker kitaplarında ya kişi hastanede karışmış oluyor üvey çıkıyor felan resmen bu askeri kitaplarda herkesin yazdığı bir şey oldu bence çok saçma.
Ben de dedim ki neden ben yazmıyorum.
Yazarların yaptığı hataları kendi içimde eleştirdim hiç bir yazara kötü düşüncelerimi yazmadım.
Bunu içimde yaşadım o yüzden dedim ki ben bu hataları kendi içimde düzeltim ve kendi kitabımda hatasız bir şekilde yazmaya çalışayım dedim.
Ama inşAllah hatalarım olmaz olursa bana yazmaktan çekinmeyin.Ben de bu hatalarıma göre kitabımı düzenleyeyim okuyucuların zevklerine biraz daha uydurmaya çalışayım diye düşündüm.
Zaten bu kitabı daha önce yazmadan önce kurguladım aklımda ve bu kitabı şimdi yazıyorum kskhshshsh neden daha önce başlamadım bilmiyorum.
Bazı askeri kitaplar ilhamım oldu bunu bilmenizi isterim.
Hadi tanıtıma geçelim...
🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Tanıtım;26 yaşında genç bir kadın ailesinin izinden gitmek için asker olmak istiyor.
Annesi ilk başlarda izin vermiyor eşi göreve giderken yaşadığı zorlukların bitmesini beklediği için
Eşi emekli olunca bu seferde başına
oğulları ve kızları çıkınca asker olmak için kızınında asker olmasını istemiyor.Ama kızları annesini dinlemiyerek başarılı bir yüzbaşı(belli bir görevlerle rütbe atladı) oluyor.
Mavi Mısra GÜMÜŞHayatında birisini istemeyen yüzbaşımızın hayatına onun gibi başarılı bir binbaşı girdi her şey değişti hayatına binbaşının girmesinden sonra.
Mert Toprak YANKI🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Karakter Tanıtımı:
Mavi Mısra GÜMÜŞ
26 yaşında başarılı bir yüzbaşı.(belli bir görevlerle rütbe atladı)
Dağlarda adı Azrail.
Kimse Azrailin gerçek kimliğini bilmiyor.Timdeki lakabı Ölüm.Dağlardaki teröristler onun adını duyduğu gördüğü zaman son görüşleri oluyor Azraili.
Hayatında birisi yoktu taki Mert Toprak YANKI ile tanışana kadar.
Kişisel Özellikleri;
Mavi göz
1.70 boy
Kumral
Eğlenceli/Alaycı kişiliğe sahip
Deli yürek
Cesur
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asker Güzeli Kod adı:Azrail'in pençesi
AzioneSinirle bavulumu elime alıp ilerlemeye başladım. Birisinin bana çarpmasıyla yerimde sendeleyip düşüyordum. Kendi kendime dengemi sağlayıp bana çarpan öküze baktım. Tam arkasını dönmüş gidiyordu ki ona sinirle seslendim "Hey! hem çarpıyor hem de hiçb...