Prolog

545 3 2
                                    

Ahojte volám sa Melissa ale všetci ma volajú Mell alebo môj najlepší kamarát Maxim Ellie. Ja a Maxim sa poznám odmala a ja mam 17 a Maxim tiež. Môj otec je bývali hokejový tréner a Mama je učiteľka na strednej škole. Ja a Maxim chodíme do jednej školy a aj triedy ale Maxim skorej do školy nechodí pretože ma samé turnaje zápasy a teraz ide zasa na majstrovstvá. Ja sa venujem krasokorčuľovaniu a Maxim je hokejista. Ale okrem krasokorčuľovania rada čítam alebo počúvam pesinicky a somozrejme rada trávim vás s Maximom. No poslednou dobou na mňa moc cas nemá chápem to ale popravde mi to je celkom ľúto. Zvyčajne sme boli nerozlucitelna dvojka a teraz sa pomalí ani nevidíme. Je smutne ako sa to pomali ale rýchlo medzi nám rozpadá. Ale obaja sa snažíme to nejako udržať. Ja a Maxim mam veľmi dobrý vzťah ale ja to poslednú dobu cítim na "chcem byt nieco viac než kamaráti" ale nechcem to medu nami pokaziť. Práve preto že sa poznám dlho rak je to omnoho ťažie mu to povedať. A hlavne keď sa vidíme občas 2krat za mesiac. Ale nasla som si svoje aktivity ktoré môžem robiť aj bez neho. Napríklad rada čítam behám a počúvam pesničky.

Ahojte toto je trošku iné než môj príbeh predtým no ten už ma prestal baviť. Tak som si začala niečo nové. Niektoré Častá mam už predpísané takže keď sa vám bude tento príbeh páčiť tak ich vídam a keď nie tak proste tento príbeh stiahnem z môjho úctu zatiaľ vydám pár časti 1-2 a uvidím.

Hockey Love-M.Š.Where stories live. Discover now