Timeskip
Dnes je 1. Decembra u nás je to tu je ako taká mala zasnežená krajinka toto presne na Vianociach milujem. Čaj,Kakao,Filmy,Sneh....
A keď sa pýtate áno s Maxom stále chodím. 23.12. ideme na Majstrovstvá sveta. Tesim sa no nebudú tam všetci chalani z chaty. Ale bude tam Alex Čiernik, Dali Dvorský, Max samozrejme, Šimon Nemec, Filip Mešár, Martin Mišiak, Adam Sýkora...
Ani si neviete predstaviť ako sa teším. Ja som doma pretože som prehľadali keď som mala tréning takže sa liečim a dúfam že mi to prejde do majstrovstiev. Určite to prejde musí toto sú slova môjho otca každý deň keď vidí že už to nedávam. Mama s nami bohužiaľ nejde neznáša dlhé lety lietadlom presuny a všetko. No sľúbila že bude pozerať z pohodlia domova. Popravde jej to trochu budem aj závidieť, bojím sa s kým budem mat izbu dúfam že s Maxom alebo sama nič iné neberiem. No bude mi chýbať moja komfortná postieľka. Dnes Maxovi konci škola trocha skorej čiže mi sľúbil že ma pôjde pozrieť. Odpadla im matika môj najneobľúbenejší predmet celkom ma to naštvalo lebo cez celý rok keď som v skole je tam aj naša matikarka an každom rohu ju vidím je jak malý kripel ešte horšie satan. A to doslova a teraz keď chybám tak nieje v skole toto si ako predstavuje? No nič ja som som sa po mojom dlhom spánku presunula dole do obývačky dala som si tak periny a isla si uvariť bilinkový čaj. Popri tom ako sa mi varila voda som si spravila hrianku a na ňu som si dal nutellu a banán. Potom mi zovrel voda a som si zaliala môj čajík. Potom som sa presunul do obývačky a zapla telku. Teda lepšie povedané seriál The summer I turned pretty (odporučujem je to veľmi dobrý seriál) Tak som si Papánka hruanku a pozerala. Už som bola doma cez týždeň a začínam sa dooosť nudiť. Prisaham že by som sa veru radcej učila matiku než trpela sama doma s teplotami a kašlom. Na obed som si spravila mrazenú pizzu. Zatiaľ čo sa pizza robila prišiel Max. Hovoril mi všetky drby a čo sa v škole či na tréningoch stalo. Napríklad chalani teda Alex Čiernik, Dalibor Dvorský a naša ikona Maxim Štrbák spravili dieru do steny. Musím povedať väčší záchvat smiechu som už dlho nedostala.
"Preboha a čo na to môj otec a tréner Feneš?" povedal som so smiechom
"Noo ako neboli moc nadšený a ešte lepšie bolo že tam bol aj pán tréner Štrbák" povedal Max
"Nieee ja skapem a či nato pochválil svojho syna?" povedala som
"No veľmi pyšný na mňa bol až som sa bal prísť domov"
"Jezis ty si ale trdlo a doma či na to?"
"Noo smial sa a inak tvoj otec ti to nehovoril?"
"Nie kedy ste to spravili?"
"Noo včera"
"No včera dospel domov nasraty ale so mnou sa nerozprával ja som spala a na on večerali skorej než ja"
"Aha no a cítiš sa už lepšie?"
"Už celkom hej som rada že si prišiel"
"Aj ja laska"
Potom som sa postavila a isla vybrať pizzu spolu s Maxom sme si dali nás obed a Max musel at domov.
Pozbytol dňa som ležala a potom som zaspala.Nová časť dúfam že sa páči ospravedlňujem sa až chyby a preklepy. Čo hovoríte na príbeh páči sa vám? Dakujem za každé voty a videnia veľmi si to vážim. Zatiaľ paaa❤️❤️🫶🫶