Rania im s azobudila v jeho objatí Max ešte spal takže som sa len na neho pozerala a hľadiska mu vlasy.
"Ellie čo si tak skoro hore?"
"Umm no zobudila som sa a neviem zaspat naspäť"
"Dobre tak pôjdeme dole a ja ti spravím raňajky ok laska?"
"Dobre"
Tak sme teda išli dole a všetci tam už boli.
"No konečne už sme si mysleli že ste sa tam zabili"
"Hahaha veľmi vtipne už sa ani vyspať nemôžeme"
"Nemôžete"
"Ellie čo chceš na raňajky?"
"Mne je to jedno správ mi to iste čo spravíš sebe"
"Ok"
Nakoniec mi spravil moje obľúbené palacinky.
"Dakujem"
"Pre teba všetko laska"
"Uuu takže laska to sa kedy stalo" povedľa Alex
"Ničo sa nestalo" odpovedal Max nastvane
"Ok veď kluud"
Potom sme obaja jedli naše palacinky a potom sa povedal plán na dnes. Večer ideme do najbližší dediny na zahájenie leta. A predtým pôjdeme do bazéna keďže dnes ma byť 108273637388292 stupňov. Ja s Maxom sm potom išli hore a prezliekli sa do plaviek. Potom sme išli do bazéna a postupne išli aj ostatný. V bazéne sme boli cca do 12:40 a zatiaľ sa robil obed mali byt špagety. Išli sme teda zasa dole na obed špagety boli dobre sedela som vedľa Maxa a Katky. Ja a Max som boli na izbe a pozerali tiktoky.
"Laska?"
"Anooo"
"Musím ti niečo povedať...."
"Hovor"
"Noo už dlho som ti to chcel povedať no nikdy som nenašiel odvahu s dnes som ju konečne dostal"
"Takzeee"
"No ako to povedať nechcem zničiť naše kamarátstvo ale milujem ta"
Bola som totálne vysokovana nečaká som že Max by miloval niekoho ako som ja.
"Ja som to vedel"
"Čo?"
"Že to tak necitis"
"Ty si poriadku?"
"Nie"
"Aj aj ta milujem laska"
"To FAKT?"
"To FAKT"
"Takzeee"
"Áno"
Niečo nehovoril bala som sa čo bude nasledovať no keď sa ku mne začal približovať tak som vedela. Dal mi pusu. Konečne na toto som cakala už dooost dlho.Ahojte dnes som dosť unavená čiže dokončím túto časť zajtra teda už novú dúfam že nevadí že už 9. Kapitole spolu chodia... no ospravedlňujem sa až chyby a preklepy. Zatiaľ paaa❤️❤️🫶🫶