Ráno som sa zobudila v Maxovom objatí. On ešte spinkal a ja som sa na ňom mohla zabávať. No pardon ale bol strašne zlatý. Na dnes bol plán ísť na nejaký hrad. A zajtra už ideme domov ubehlo to dosť rýchlo no musím to brať pozitívne isla som sem s tým že sa sem idem zblížiť s Maxom a obchádzal ako jeho frajerka. Mama vie že som do Maxa a otec tiež zistili to keď som volala s mojou kamarátkou Simčou. Mama to vedela ešte predtým ale otec sa to dozvedel vtedy. No koniec už o mojich nútených kecoch.
"Dobre ranko laska"
"Niekto sa tu dobre vyspinkal"
"Hej keď mam pri sebe teba tak úžasne"
"Neviem ako to bezomna normálne dáš počúvaj ale keď budeš chcieť ist oknom aspoň sa predtým ozvi prosím"
"Neboj a ani ja neviem ako to dam bude to dosť ťažké"
"Laskaa ja sim hladná nejdeme dole??"
"Laska mne sa ešte nechce"
"Ok tak ja na teba počkám"
"Nemusíš veď chod"
"Ja nechcem ist sama....."
"Ok daj mi 5minút a pôjdeme ok?"
"Oki"
Ja a Max sme tak trochu zaspali no nie na 10minut ale na hodinu.
"Laska my sme zaspali"
"Ups"
Po chvíľke sme sa obaja postavili z postele obuli papuče a išli dole na raňajky.
"Neverím vy ste sa aj zobudili" povedal Alex
"Veľmi vtipne Alex"
Obaja sme si dali cereálie. Chalani povedali že na hrad vyrážame o 12:00 a teraz je 10:50. Čiže sme išli hore a prezliekli sme sa ja som si obliekla:A dal som si nejaký light make-up. No a potom sme už išli na hrad.(podľa vášho výberu)
Cesta trvala cca 1hodinu. Ja a Max sme sa zatiaľ rozprávali a počúvali pesničky. Potom sme išli na hrad a mali sme prehliadku. Potom sme išli do mesta na obed a nakoniec sme isli na chatu. S Maxom sme spravili nejaké storky:Potom sme prišli na chatua všetci sme boli unavení a išli sa pobaliť a spat. No mne sa najali nedalo zaspat tak som sa ešte rozprávala s Maxom.
"Laska?"
"Anoo"
"Povieme našim rodičom že sme spolu?"
"Ja by som s tým ešte chvilu pockala"
"Ok ale kedy im to potom povieme jaa idem na Hlinka Gretzky Cup"
"Aha no tak uvidíme ok?" povedala som s neistotou
"Ok ja už idem spat dobrú" povedal a otočil sa
"Dobrú laska" povedala som
Ja som Maxa objala okolo pása a on sa potom otočil dal mi pusu a posunul ma bližšie k nemu. A potom sme obaja zaspali.Nová časť no prekonala som sa napísala som niečo dúfam že sa vám táto časť páčila. Ospravedlňujem sa za chyby a preklepy. Paaa❤️❤️🫶🫶