Dnes som nemala nič také na práci čiže som plánovala byt s Maxom. No lenže moje plány nevisí keď som sa pozrela do kalendára a zistila som že Max ide preč na Hlinka Gretzky Cup. Nechapem ako som mohla zabudnúť. Chcela som úst aj ja ale otec povedal že keď budem mat osemnásť môžem chodiť s nimi na každý zápas aj keď bude cez školu. Nechapem prečo nemôžem ist už teraz ale jeho rozhodnutie rešpektujem. Po nasledujúce dni sa zo mňa stala hockey girlfriend a pozerala som každý zápas nie že by som predtým nepozerala sle teraz to bolo úplne inak pozerala som sa an svojeho frajera nie na svojeho najlepšieho kamaráta. Max mi volal alebo aspoň písal každý deň. Bola som rada že si na mna našiel aspoň trochu času. No najviac ma na tom celom omrzelo keď som videla všetky storky od Aničky,Kamči,atd....
Oni tam pre ich chalanov boli a ja som bola doma. Mrzelo ma to a museli to mrzieť ah Maxa. No keď môj otec raz niečo povie je to tak. A to Max dobre vie.
Time skipDnes by večer by mali chalani dôjsť viem to lebo ma prísť aj môj otec. Logicky. No najviac som sa tešil na Maxa. Chýbal mi. A veľmi. Otec prišiel my sme si dali večeru ja som sa osprchovala a spravila svoju skin care. Potom som sa uložila do postele a pozerala TikTok. No potom ma omrzelo a isla som na ig. Hneď ako prvé som tam videla post od Kamči. Samozrejme že to bolo z Hlinka Gretzky Cup. A toto som mala VŠADE ale že VŠADE už ma to sralo. Všade to pchali nie že ja by som spravila niečo iné ale v tejto situáciu ma to sralo. Takže koniec instáča. Ide sa spinkať. No lenže ako to Maxim už ma vo zvyku. Zasa išiel oknom.
"Zasa?"
"Som sú myslel že ma tu rada uvidíš po tak dlhom čase"
"Jasne že ta vidím rada len sú mohol použiť dvere ako normálny človek"
"V tom je ten problém ja nejsom normálny"
Po týchto Slovák som ho chcel sumlčat a dala mu pusu. Rozprávali sme sa o všeličom a potom sme ušli spinkať.Nova časť dúfam že sa vám páči a ospravedlňujem sa až chyby a preklepy. Zatiaľ paaa❤️❤️🫶🫶