Nový člen🙄

144 3 8
                                    

"Maax?"
"Áno laska?"
"Mal si niekoho predomnou?"
"Ellie ku komu si sadneme?" vytrhol z kontextu Max
"Čo ja viem môžeme ist k Dalovi a Alexovi"
"Dobre tak poďme za nimi"
"Štrbi idete si sadnúť k nám" spýtal sa Dali
"Jasne" povedal Max
"Inak vlastne ako vznikla prezývka Ellie" spýtal sa Alex
"Noo bol som malý a zle sa mi hovorilo Melissa takže mi vymysleli prezývku-Ellie ktorá sa mi hovorila lepšie a tak jej hovorím dodnes"
"Ahaa takže malý Max nevedel povedať Melissa"povedla Dali so smiechom
"Nie nevedel" povedal Max zahanbene
"Takže zajtra je Štedrý deň čiže budeme tu mat večeru atd... od 27.12 oficiálne začíname máme prvý zápas dnes by som vás poprosil aby ste išli spat čo najskorej a keď nie tak buďte aspoň ticho. Ale o aspoň tichšie. A chcel by som vám prestaviť našu nivu trénerku budete s ňou chodievať behať vonku mimo haly a mino ladu. Bude s vami chodievať aj Mell. No tak toto je Tereza je cca tiež vo vašom veku takže sa k nej správajte tak ako k nám s pánom trénerom Štrbákom a celému realizačnému tímu. To j eza mňa všetko dobrú chuť!"
To dievča niekoho mi pripominala nejakú babu či mi ukazoval Max a vidím tie krkoch pohľady desí ma to mali spolu niečo? Majú spolu niečo? Podvádza ma s naj Maxim? Je to jeho bývala? Tieto otázky som mala v hlave stala už m sto začínalo desiť. Dostala som jedlo bolo dobre no doma ne lepšie. S chalanmi sme sa dohodli že pôjdeme na izbu k Dalimu a Alexovi. Ja som sa isla osprchovať ale Max išiel rovno k chalanom. Dala som si na seba Maxove tričko kratase a jeho mikinu. Áno viem je zima ale na hotely je strašne horko. A tak som nakoniec isla k chalanom. Slušne som zaklopala a ku mne sa dostala odozva že môžem vstúpiť dovnútra. Boli tam Max, Dali, Alex, Syky, Šimi, Honzek, Peťo a Filip Mešár. V rohu bol ešte jeden človek bola tam TEREZA.
"Ahooj ja som Tereza ale môžeš mi hovoriť aj Teri mne je vpodstate jedno. Ty si Melissa že dcéra Ivana nie? Na pohovore o tebe nemohol prestať hovoriť. Popis úplne sedí si taká krásna ako ta Ivan opisoval."
"Wou to je veľmi veľa informácii na mňa ale dik asi?"
"S chalanmi s spoznať ako dlho?"
"No tak so všetkými okrem Maxa pol roka asi a s Maxom sa poznám už odmala možno od mojich 2?"
"Aha takže ste besties?"
"Hej"
"Hovoril mi o tebe"
"Odkiaľ sa poznáte?"
"Ti je jedno niekedy ti poviem ok? Teraz nie" povedal Max
"Ok"
Tereza a chalani s atak bavili o hokeji a j som si zatiaľ pisala s mojimi oblubencami naša skupina na instagrame s mojou mamkou simcou a jej mamkou. Musela som im povedať i Tereze nemajú z nej dobrý pocit a ani aj. Musím o nej zistiť viac z Maxima dostať to či mal niekoho predomnou a či to bola Tereza. Toto je môj plán plán Tereza. Zatiaľ ju moc nemusím je až moc preniká nie o určite ukrýva bolesť v nutri stratu človek alebo také niečo niečo tají človek nemôže byt taký smelí len tak niečo za tým musí ukrývať buď ma dobrý deň ale o tak nedáva najavo jej bolesť ktorú pohlcuje. Práve sobcas boli aj keď ju chcet nechceme vedieť alebo chceme vždy vôli niekedy nie ale na 99,9% bolí. Bojím sa že pravda o Maxovi a Tereze bude bolieť tiež.
"Laska už je cas ist na izbu lebo nas nasi rodičia pochovajú zaživa"
"Ok dobrú"
Potom sme išli obaja spinkať.

Niva časť druha za deň dnes mi ide karta. Dúfam že sa vám bude páčiť. Ospravedlňujem s aha chyby a preklepy. Zatiaľ paaaaa❤️❤️🫶🫶

Hockey Love-M.Š.Where stories live. Discover now