4. Bölüm

494 37 23
                                    

Okuma sınırı: 20+
Yorum sınırı: 10+
Hadi be yaparsınız figting 💪

Taehyung

Belime dolanan el ile daha çok siyah giyinimli kötü böcek pis adama yaklaştım.

Ay yani ne diye böyle şeyler beni buluyor hiç anlamıyorum.

Belimdeki elin sahibinin konuşması ile ışıkta az da olsa görünen gözlerine baktım.

Büyük badem gözlerdi fakat bakmam ile küçük tehlikeli göz şeklini aldılar.

" Merhaba Taetae, tanıdın mı beni? " Taetae ismimi sadece yakınlarım kullanırdı, bilirdi.

Hafızamı zorlayarak bir tahmin yürütmeye çalıştım,olmadı.Kotu kötü bakması çoğalınca eh sallamak gerekir. Yanlız ben çok iyi sınavda sallarım.
Yazar notu:
Bana çekmiş ✋

" Hımm şey ya tabi hatırladım sen şeysin ya he şey geçen okula gelen motorlu sen değil misin hatta benimle yemek yemek istemiştin ben istemeyince biraz kızdın ama bak Vallahi o gün toktum ya. "

Tuttu mu diye bakmam ile daha çok sinirli gözler görmem bir olmuştu. Tam konuşacakken bir daha sallamaya karar verdim.

" He dur sen o zaman şeysin Instharamdaki gizli çocuk. " Demem ile gözlerlerinde ışık görmem ile doğru yolda olduğumu düşünerek devam ettim.

" He tabi sen osun hatta şey diyordun ben senin okulundaki gizli çocuk senden hoşlanıyorum diyordun. " Bu sefer cümlemi tamamlar tamamlamaz belimdeki eli olduğu yere daha çok sıkarken kafasını ve bedenini bana doğru yaklaştırarak kapıyla tek beden olmamızı sağladı.

Ne kadar geriye gitsem bile illa beni kapıya yaslayacağı için boşverip yaslasın dedim.

" Onların isimlerini vermen için 10 saniye. "
Korkumdan altıma sıçıcaktım tuvalette, ama tuvalete değil.

" Tabi abim sen yeter ki iste, Kang doosik var bitane ee bitane bogum hep olur zaten eee bideee Kai diye biri tıh hiç böyle bir isim mi olur pff çok kötü ee neyseee bidee dur neydi lan heh Lisa diye birii. " Saydıklarımdan sonra bi yanda belimdeki bir elini hızla çekerek yüzündeki siyah maskenin kapattığı ağız bölümünü açarak daha ne olduğunu anlayamadan dudaklarını dudaklarıma yaslayıp geri çekildi.

Sonra bi yanda beni kapıdan çekilmemi sağlayarak kapıyı açıp yüzüme saniyelik bakıp " Seni seviyorum " diyip gitti.

Waow ama dur o bana seni seviyorum mi demişti oha şuana kadar arkadaşlarım hariç kimse dememişti başkasının demesi garip hissettirmişti. Pek umursamamaya calışsam bile tüm geri kalan ders onu düşüşündüm.

Okuldan sonra evde

Neden bilmem bana öyle dedikten sonra gitmesini hâlâ düşünüyordum.

Daha fazla içim içimi yemesin diye yazmaya karar verdim.

Taetae
Hey baksana
Görüldü

Taetae
Büyük adam uhu?
Görüldü

Taetae
Be adam baksana
Görüldü

Taetae
Seni seviyorum ne alakaydı?

Bilinmeyen numara
Hiç öyle

Taetae
Hiç öyle?

Bilinmeyen numara
Öyle

Taetae
Ya hadi ama söyle işte~
Görüldü

Murder Jeon / TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin