Yukardaki yakuşukluyu tanıyan? ✋
Söz verdiğim gibi bu bölüm smutt olcak ay kitaplarda en sevdiğim bilimler smut oluyorrr 🤭Smuttt yazmak Acayip iyi benden öneri 👍🤌✊
Bu sefer Yok Sınır 🤌👍🤧İyi okumalar güzellikler 😏
-
Taehyung
Bedenim sertçe duvara yaslanmıştı haraket etme gibi isteğim olamazdı çünkü yaslayan kişiyle duvarda tek beden olmuştuk resmen.
Yaslayan kişiye gelirsek tuvalette ki kişiyle aynıydı yani az önceki mesajlaştığım kişi.
Gene heryeri siyahtı yüzünüde siyahlara gömmüştü tek o güzelim gözleri açıktı." Beni kızdırmanın cezası küçüğüm"
Birşey dememe kalmadan yüzünü kapatan maskeyi bir çırpıda çıkartıp kiraz rengindeki dudaklarını hızlıca ve sertçe dudaklarıma yaslaması bir olmuştu.
Dudaklarımı yer gibi haraket etmesi yüzünden düzgünce karşılık vermem çok düşük ihtimaldi zaten de yapamadım.
Elleriyle uyluklarıma baskı yapması ile isteğini anlayıp bacaklarımı beline doladım.
İki eliyle kalçalarımı hamur gibi yoğuruyor ve sıkıyordu ayrıcadan beni kendisine ittirip penislerimizin çarpışmasına sebep oluyordu.
Nefessiz kaldığımı hissettiğimiden geri çekilmeye çalışmıştım fakat nâfile hatta daha çok öpmeye çalışıyordu aslında çalışyor değil yapıyordu!
Omzuna vurmam ile geri çekilmesi bir olmuştu gözlerine iki saniye bakamadan boynuma gömülmüştü.
Boynunu sertçe emiyor ısırıyor ısırdıgından dolayı kanattığı yeri yalıyordu.
Omzuna daha çok vurup " A-ah Aman T-anrım dur.. Ah dur ar-artık"
Sözlerime göz ardı ederek kucağında benimle içeri doğru adımladı fakat hala boynumu emmeyi bırakmıyordu
Yatak odamın kapısına gelip ayağı ile kapıyı açarak beni nazikçe soğuk çarşafa doğru bıraktı. Evimi nasıl bu kadar iyi bildiğini sorgulucak halde değildim.
Üstümden kalkması ile hızlıca üstünü çıkartıp odanın herhangi bir yerine atıp geri üstüme çıkması aynı anda oldu.
Üstüme geri çöküp bu sefer benim üstümü çıkartmaya başlamıştı.
Altımda sadece iç çamaşırım kalana dek çıkartmıştı. Sanki benden izin istiyormuş gibi hâli vardı. Elleri iç çamaşırın lastiklerin de geziniyor bana arada bir bakış atarak izin istiyordu.
Konuşacak mecalim kalmadığından gözümü kapatıp açarak izin verdiğim anlamına geldiğinden dudakkarımı haraket ettirerek 'Yap' demem ile lastiklerinden tuttuğu çamaşırımı bir çırpıda çekip aldı.
Onuda diğer kıyafetler gibi odanın her hangi bir yere atacağını düşünmüştüm fakat düşüncelerimi suya düşürüp iç çamaşırımı burnuna götürüp koklaması benim derince inlememe yol açmıştı.
Bana bir göz atıp iç çamaşırımı eline dolayıp üstüme tekrar çökmüştü.
Onun sırtından dışardan biri baksa beni göremezdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Murder Jeon / Taekook
Teen FictionKatil Jeon Jungkook , çok yanlış bir şey yaparak Instagramdaki tatlı çocuğu aşık olmuştu.