8.Bölüm

223 18 16
                                    

Selam bebislerim upuzun aradan sonra gene burdayım uzun süre yoktum çünkü yazdığım kitabı hiç ama hiç begenmiyorum ve kitabı ilk yazma sebebim komiklik olsun diyeydi ama okunmayi görünce bir sictim😑😓

Bu kitabı daha güzel kelimeler kullanıp yazmaya baslicam çünkü diğer bölümler bok gibi yazım içeriyordu veee bu kitaptan daha çok güzel yazdığım kitaplar var 😍👍

Bu kitabın sonuna koyucam bir tanesini konusunu severseniz onu yayinlicam 💗🤭💅🙈

Sınır her zaman olcak 😁

Okuma sınırı: 150+
Yorum sınırı: 12+
Oyda atın çokça tamam mı
Ve yorumlarınız çok az yazma hevesim kalmıyor ya beğenmeseler diyorum üzülüyorum

N

eyse iyi okumalarr bu bölüm cinsellik değil romantiklik ve aralarinda oluşan aşktan olucak ve tabi komiklik ! 🤌😁😻💋

Kim Taehyung

Restronta gelmemiz düşündüğümden daha hızlı olmuştu ve Aman Tanrım geldiğimiz yer resmen Ben pahalıyım diye bağırıyordu,lüxlükten gözüm acıdı resmen.

Ben dışarıyı incelerken o çoktan arabadan çıkmış ve kapımı açmıştı,kibar erkek; severiz.

Yaptığı hareketten dolayı küçük bir teşekkür edip arabadan onun uzattığı eli tutup indim.
Ben dışarıyı incelerken oda beni ilerlemem için belimden hafifi baskı yapıp yürümemi sağladı.

Belimdeki elden dolayı o kadar çok kasılmıştım ki , Ah Tanrım.

İçeri girmeden önümüzde kırmızı halı vardı?! Beni nereye getirdi!

Belimdeki eli içeri girmemiz ile daha da sıkılaşmış ve kendine çekmişti,sahiplenici tavrı ile.

Adam Jungkook'u görmesi ile gözleri büyümüş ve sanki sahip-köpek imajina dönmüştü ortam.
" Ah merhabalar efendim nasılsınız bugün?"
Adam saygıyla eğildikten sonraki sorusu bu olmuştu, Jungkook'un normal cevap vereceğini sanmıştım fakat o adamın sorduğu soruyu görmezden gelip,
" sevgilimin önünde de eğil." Sert sesi ile adam hemen Jungkook'un isteğini gerçekleştirip önümde eğildi bende saygıdan karşılık verdim.

BİR DAKİKA O BENİ SEVGİLİM OLARAK SÖYLEMİŞTİ!?
Hızla basım ona dönüp sorgulayıcı bakışlarımı ona yönlendirdim o ise PAŞAM!
Bunu hiç umursamayip belimdeki elini daha da sertleştirmisti?

ANLAMADİM HEDEFİ BELİMİ KOPARTMAKSA AZ KALDİ BASARİCAK!
ÖKÜZ EVLADİ YA!

Ona içimden saydığım hiçbir küfrü veya küfür icermeyen ama küfür etkisi yaratıcak
cümlelerimi soylemiyordum.
ADAM KATİL ÇÜNKÜ!

Adamla konuşması bitmiş gibi gene beni belimden itekleyip restrontın sonuna doğru ilerletti, tüm masaları geçiyorduk eee biz nereye gidiyor o zaman?

En sonda görünen asansörle anladım,zaten arabadan buranın baya uzun ve katlı olduğunu anlamıştım Kore'nin en iyi ve sadece zenginlerin geldiği ışıklı, lüx bir mekandı.

Ula fakirlik!

Asansörün önüne gelip bu katta olduğundan sansörün bizi algılayıp kapısını açılmasından hemen sonra Jungkook elini gösterip sanki önden dermiş gibi bana yol vermişti,bende bunu hemen kabul edip önünden kalçamı kıvırtarak bindim.

Binmem ile arkadan kalçama resmen tekme yemişim gibi tokat atılmıştı.
Arkamı dönüp bir elim kalçamda ona kötü olduğunu düşündüğün bakışlar yolladım.

Murder Jeon / TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin