3. Bölüm

497 33 9
                                    

Okunma sayısı: 12+
Yorum sayısı: 5+

Hadi yaparsınız fighting 👍💪

Genç sabahın erken saatlerinde kalkıp okula gitmek için hazırlanmaya başlamıştı.
Okul, okul ona göre işkenceden başka birşey değildi.

Hoseok hyungun attıgı mesaj ile çantasını hazırlamayı bırakmış mesaja dönmüştü.

-

Hoşikk hyung🤞🙀😘🤗😋
Günaydınnn
Hazırlandınn mıı
Bugün seni ben alıcam 💪

Taetae🤞🙀🤗😌
Ayy günaydın hoşikk hyung

Hazırlandım birazdan çıkıyorum ❤

Hoşikk hyung🤞🙀😘🤗😋
Tamamm hemen geliyorum
Senin için bugün sarı arabamı alıcamm

Taetae🤞🙀🤗😌
Tamamm hyung

-

Genç hyungun attığı mesaj ile hızlıca hazırlanmış, anahtarı alıp evden koşa koşa çıkmış.

Evinin karşısındaki küçük parka gidip beklemeye başlamış.

2. dk da hoseok hyungunun sarı arabasını görüp arabaya atlayıp okula doğru gitmişler.

Genç telefonuna gelen mesaja bakması ile gene aynı numara olduğunu görmüş.

Hyunguna çaktırmaması gerekiyor zaten şirket işleri ile uğraşıyordu birde kendisi ile uğraşamazdı.

-

Bilinmeyen numara
Günaydın güzelim

Taetae
Yazma şuan hyungum yanımda!

Bilinmeyen numara
Hyung? Hangisi?

Taetae
Yav sen nerden tanican

Bilinmeyen numara
Ben senin hakkında herşeyi biliyorum
Sen söyle.

Taetae
Off

Bilinmeyen numara
Sevgiliye oflanmaz

Taetae
Ay çıldırıcam

Bilinmeyen numara
İsim.

Taetae
Hoseok hyung al oldu mu

Bilinmeyen numara
Oldu güzelim.

Taetae
🙄

-

Gencin hyungu konuşması ile odağı hyunguna döndü. " Kimle mesajlaşıyorsun? "
Hyungun dediği ile genç istemsiz paniğe kapıldı. " Ne ben mi kimle mesajlaşabilirim kimseyle mesajlaşmıyorum ki. " Hoseok hyung küçüğünün yaptığı bu paniğe anlam veremeyerek konuyu kapadı. " Pekii herneyse işte geldik in bakalım."

Genç inerek hyungu ile sınıfa doğur ilerlediler,genç yolda gördüğü tanıdıklara sıcak ve gerçek gülümseme ile selam veriyordu fakat karşılığı pek iyi değildi yinede genç neşesini kaybetmiyordu.

Dersin başlaması ile genç tüm eşyalarını çıkartıp derse odaklandı bugün 1 dersi olduğu için şanslıydı.

...

Dersin sonlarına doğru Genç tuvalete gitmek için izin aldı.

Daha fazla tutacağını sanmıyordu.

Hızlı adımlarla tuvalette ulaştı.
Kapıyı açması ile birşey tarafından tutulup açtığı kapıya yaslanması bir oldu.

Karşısında gördüğü sadece siyah kapüşonlu biriydi. Karşı taraf eliyle ağzını kapattığı için hiç bir şey diyemiyordu.Gencin beline bir el dolanması ile genç istemsizce daha çok panik olmuştu.

-

Aa bu bölüm hiç içime sinmedii 😢

Ve çok kötü oldu 😒

Söz bir dahaki güzel olucakk🤝

Abimiz gene havalı 🤭

Buda sert olan karekter 🥱🤷‍♀️

Murder Jeon / TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin